۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۱۴۶۹۹
گفتکو با یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس؛

اگر شهدا نبودند امروز این هیئت سیاسی را نداشتیم

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:اگر شهدا نبودند امروز این هیئت سیاسی را نداشتیم و جزء کشورهایی بودیم که زیر چکمه های استکبار جهانی له می شدیم.
اگر شهدا نبودند امروز این هیئت سیاسی را نداشتیم
به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از هفت چشمه، اسحاقی یکی از یادگار ۸ سال دفاع مقدس در مراسم صبگاه مشترک که در سپاه ناحیه شهرستان اردل برگزار شد اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ نقطه تغییر ماهیت جنگ و سرآغاز مرحله نوین در روند دفاع مقدس ملت ایران بود.
وی گفت: در فرایند آن با اجرای عملیات‌های بزرگ و موفق و عقب راندن دشمن بعثی تدریجا مناطق تحت تصرف اشغالگران آزاد و در بخش‌هایی از خطوط مرزی با تدبیر و تصمیم راهبردی امام (ره) و شورای عالی دفاع ورود به خاک دشمن و تعقیب و تنبیه متجاوز در دستور عملیاتی فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار گرفت.
اسحاقی با اشاره به اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) این فتح از عنایات خداوند متعال بود، خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی رزمندگان اسلام موجب آزاد‌سازی خرمشهر شد.
یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این عملیات از عملیات‌های بزرگ و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس بود، یادآور شد: رزمندگان با اطاعت فرامین ولی فقیه موجب این پیروزی بزرگ شدند.
انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۸:۵۶

21 Jan 2020