کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتکو با یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس؛

اگر شهدا نبودند امروز این هیئت سیاسی را نداشتیم

4 خرداد 1393 ساعت 7:27

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:اگر شهدا نبودند امروز این هیئت سیاسی را نداشتیم و جزء کشورهایی بودیم که زیر چکمه های استکبار جهانی له می شدیم.


به گزارش جهانبین نیوزبه نقل از هفت چشمه، اسحاقی یکی از یادگار ۸ سال دفاع مقدس در مراسم صبگاه مشترک که در سپاه ناحیه شهرستان اردل برگزار شد اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ نقطه تغییر ماهیت جنگ و سرآغاز مرحله نوین در روند دفاع مقدس ملت ایران بود.
وی گفت: در فرایند آن با اجرای عملیات‌های بزرگ و موفق و عقب راندن دشمن بعثی تدریجا مناطق تحت تصرف اشغالگران آزاد و در بخش‌هایی از خطوط مرزی با تدبیر و تصمیم راهبردی امام (ره) و شورای عالی دفاع ورود به خاک دشمن و تعقیب و تنبیه متجاوز در دستور عملیاتی فرماندهان و رزمندگان اسلام قرار گرفت.
اسحاقی با اشاره به اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) این فتح از عنایات خداوند متعال بود، خاطرنشان کرد: حماسه‌سازی رزمندگان اسلام موجب آزاد‌سازی خرمشهر شد.
یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این عملیات از عملیات‌های بزرگ و تاثیرگذار دوران دفاع مقدس بود، یادآور شد: رزمندگان با اطاعت فرامین ولی فقیه موجب این پیروزی بزرگ شدند.
انتهای پیام/ح


کد مطلب: 14699

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14699/اگر-شهدا-نبودند-امروز-این-هیئت-سیاسی-نداشتیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir