۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۴۶۸۹
کارشناس مسائل سیاسی:

مقاومت و پایداری بر حق مهمترین درس فتح خرمشهر است

مهمترین درسی که ما از سال‌های دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر می‌گیریم، مقاومت و پایداری بر حق است.
مقاومت و پایداری بر حق مهمترین درس فتح خرمشهر است
سیف‌الله مطلبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مهمترین عرصه‌های آزمایش و امتحان الهی بود که ملت ایران در سخت ترین و بحرانی ترین اوضاع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با سربلندی و افتخار آن را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: مسائلی که انقلاب
اسلامی نوپا همراه با فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن در آن سال‌ها برای ما ایجاد کرده بود هم نتوانست از قدرت و اراده رزمندگان کشور کم کند و خداوند عنایت کرد به ما و در نهایت پیروز این نبرد نابرابر شدیم.

مطلبی، فتح خرمشهر را نقطه عطف دفاع مقدس دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر همه تحلیلگران غربی را شوکه کرد و صدام بعثی نیز پس از آن بسیار ناامید و مایوس شد و همین امر منجر به پیروزی های بعدی و در نهایت رستگاری رزمندگان
شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فتح خرمشهر نشان از مقاومت، ایستادگی، صبر و حلم رزمندگان کشور دارد، تصریح کرد: مهمترین درسی که ما از سال‌های دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر می‌گیریم، مقاومت و پایداری بر حق است.

مطلبی خاطرنشان کرد: امروز هم مشکلات اقتصادی و به ویژه بحث تحریم‌ها با مقاومت و پایداری و با اتکا به درون و توانمندی جوانان برطرف می‌شود و نیاز نیست برای برطرف کردن آن به دشمن اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه ماهیت اسلام در ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم است، گفت: این در حالی که ماهیت غرب برخلاف ماهیت اسلام است و
ما نمی توانیم با این تفکر هیچگاه کنار بیاییم.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غرب از قدرت ایران هراس دارد، افزود: انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست، چراکه آن‌ها از قدرت ایران و دست‌یابی ما به علوم نوین و به روز هراس دارند.

مطلبی خاطرنشان کرد: باید همه با حفظ وحدت و یکپارچگی خود حول محور ولی‎فقیه استقامت و پایداری کنیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۵:۴۱

28 Dec 2019