۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۴۵۲۸

گردهمایی رزمندگان واحد تخریب در اردوگاه غدیر چهارمحال و بختیاری + تصاویر

گردهمایی رزمندگان واحد تخریب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام با حضور مسئولین استان و یادگاران دفاع مقدس در اردوگاه غدیر آورگان بخش بلداجی از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
گردهمایی رزمندگان واحد تخریب در اردوگاه غدیر چهارمحال و بختیاری + تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز، دبیر همایش تخریب دفاع مقدس با اعلام این خبر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان تخریب، اظهار داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی، تجدید پیمان با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس، تازه شدن دیدار رزمندگان دوران حماسه و ایثار، زنده نگه داشتن یاد و خاطره مجاهدت ایثارگران و تخریبچی های هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

مرتضی شمس افزود: تاکنون 16 گردهمایی با حضور رزمندگان گردان تخریب برگزار شده است.

احمد هادی پور، فرمانده گردان تخریب دوران دفاع مقدس و دبیر اجرایی این همایش نیز با اشاره به اهمیت تخریب در دوران دفاع مقدس، گفت: با ایثارگری رزمندگان این گردان، خط دشمن شکسته می شد و پیروزی‏های بزرگ به دست می آمد.

وی، با بیان خاطراتی از رشادت رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در  انفجار پل جویبر ، به آیه شریفه هفت از سوره مبارکه حجرات اشاره کرد و اظهار داشت: ایمان زینت قلب مؤمنین است و باید اکنون برای سازندگی روح خود و خانواده در جهاد اکبر تلاش کنیم.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام  نیز در این همایش، با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به رشادت های رزمندگان گردان تخریب در عملیات غرور آفرین والفجر 8 اشاره کرد و به تشریح تخریب جاده فاو البهار و  قطع ارتباط دشمن با نیروهای کمکی و تدارکاتی پرداخت.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از لطائف دوران دفاع و استکبار ستیزی حزب الله و حضور مردم ایران اسلامی در صحنه‏های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است: در این روز، یادگاران هشت سال حماسه وایثار در جمع صمیمی خود به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه مجاهدت نیروهای گردان تخریب پرداختند.

شایان ذکر است: 170رزمنده گردان تخریب در این همایش حضور داشتند.


مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۴:۳۶

1 Jan 2020