۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۴۵۰۱
امام جمعه اردل:

تنها راه رسیدن به حقوق مسلم ایران اسلامی مقاومت و ایستادگی است/مرگ برآمریکا یک وظیفه و تکلیف است

امام جمعه شهر اردل گفت:ایران اسلامی برای رسیدن به حقوق مسلم خود در برابر تمامی زیادی خواهی های دشمنان و استکبار جهان ایستادگی می کند و سنگ‌اندازی‌های دشمنان برای کاستن سرعت پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی بی‌تأثیر است.
تنها راه رسیدن به حقوق مسلم ایران اسلامی مقاومت و ایستادگی است/مرگ برآمریکا یک وظیفه و تکلیف است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار شهرستان اردل برگزار شداظهارداشت: بحث مذاکرات از سال ۵۹ شروع شد اما شهدا و ملت شهید پرور ایران ثابت کردند که ملت ایران زیر بار ظلم نخواهد رفت و از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید.
سلمانپور افزود:شهدا از خودگذشتگی کردند تا ما بتوانیم از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز هسته‌ای استفاده کرده و اندیشه ما دنیا را فتح کند بنابراین در برابر مسائل هسته‌ای هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آییم.
وی با بیان اینکه کشور ایران در تمام عرصه‌ها قدرتمند است، یادآور شد: دشمنان ایران یعنی استکبار جهانی و وهابیت با تمام ثروت نفت و انرژی‌های خود در مقابل ایران ایستادگی می‌کنند اما هیچ‌ غلطی نمی‌توانند بکنند چون انقلاب ایران انقلابی منطقی است.
سلمانپور اذعان داشت:آمریکا در مذاکرات هسته ای طبق نظر اسرائیل غاصب پیش می رود و این دولت جنایتکار تنها هدفش نابودی کشورهای اسلامی است و  امروزه مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار نیست بلکه یک وظیفه و تکلیف است.
امام جمعه شهر اردل در پایان با بیان اینکه هفته گذشته کمسیون عمران با برخی از نمایندگان از پروژه های شهرستان بازدید کردند اظهار کرد:در این بازدیدها مشکلات عمرانی شهرستان و یکی از مطالبات جدی شهرستان ارل که جاده گورمیزه می باشد مورد بررسی قرار گرفت و قول دادند در جلسه هیئت دولت اعتبار ویژه ای به این پروژه تخصیص داده شود که در در شرایط خوبی پیش برود.
انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۴۷

29 Dec 2019