۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۴۲۲۷

سیره امیرالمومنین(ع) الگوی جامع و اسوه حسنه همه ارزشهای الهی و انسانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری: بزرگداشت غدیر پاسداشت شخصیت امیرالمومنین(ع) به عنوان الگوی جامع و اسوه حسنه همه ارزشهای الهی و انسانی است.
سیره امیرالمومنین(ع) الگوی جامع و اسوه حسنه همه ارزشهای الهی و انسانی است
به گزارش جهانبین نیوز، علی گرجی در اولین جلسه بنیاد غدیر استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد گفت: انجام کاری شایسته و در خور حقیقت عظیم غدیر و برداشتن گامهای اساسی در جهت تحقق اهداف غدیر مستلزم اندیشه ورزی، هدف گذاری هوشمندانه و برنامه ریزی دقیق و بلند مدت در راستای تحقق رسالت غدیر است.
وی با اشاره به سیاستها و برنامه پنج ساله دوم بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: نقش بنیاد برنامه ریزی، پیگیری و ایجاد زمینه و انگیزه در میان همگان برای برنامه های فرهنگ ساز و زیر بنایی است.

گرجی، تلاش در جهت تقویت وحدت مسلمین از طریق تبیین عالمانه غدیر، طرح امیرالمومنین(ع) به عنوان محور وحدت و پرهیز از هرگونه فعالیت یا اقدام تفرقه انگیز را از جمله سیاستهای بنیاد غدیر برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تبیین غدیر و فلسفه آن و تاکید بر بعد حکومتی غدیر را ضروری دانست و اظهار داشت: تبیین و ترویج فضایل امیرالمومنین(ع)، طرح سیره امیرالمومنین(ع) به عنوان الگوی جامع و اسوه حسنه همه ارزشهای الهی و انسانی برعهده همگان است.

گرجی تقویت نهضت نرم افزاری و پژوهشی پیرامون غدیر، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نسبت به فلسفه غدیر، ترویج نهج البلاغه در جامعه، تلاش در جهت تثبیت و تعمیق هویت دینی و تقویت و گسترش فرهنگ علوی، ترویج مفاهیم خطبه غدیر و کتاب الغدیر را از جمله اهداف برنامه های غدیر در استان عنوان کرد.

وی بیان داشت: در استان ۲۰ کمیته مسئولیت اجرای برنامه های غدیر را برعهده دارند و در ۱۱۰ محله از شهرستان های استان جشن های محلی توسط آحاد مردم برگزار می شود.

گرجی از برگزاری ۱۱۰ نشست در تبیین فضایل امام علی(ع) در ۱۱۰ آموزشگاه استان و ۱۳ نشست تخصصی در ۱۳ دانشگاه استان خبر داد.

وی اذعان داشت: برگزاری ۱۳ جشن میلاد در ۱۳ بقلع متبرکه استان، ۱۳ مسابقه در تبیین فضایل امام علی(ع)، تهیه و توزیع ۱۳ بروشور و برگزاری عصر شعر مولود کعبه از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت است.

انتهاب پبام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۲:۴۹

30 Dec 2019