۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۴۰۹۴

مرگ یک مادر شهرکردی به دلایل نامعلوم در بیمارستان کاشانی

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز"یک مادرجوان شهرکردی به دلایل نامعلوم در بیمارستان کاشانی شهرکرد، جان باخت .
مرگ یک مادر شهرکردی به دلایل نامعلوم در بیمارستان کاشانی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، روزانه بیماران زیادی در ساعت‌های مختلف شبانه روز برای درمان به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و با امید اینکه خود و یا خانواده‌هایشان با سلامتی کامل به کانون گرم خانواده برگردند با توکل به خدا و امید به تخصص پزشکان تحصیل کرده خود را در اختیار متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی قرار می‌دهند.

بیمارستان‌های دولتی به لحاظ دانشگاهی و آموزشی بودن، باعث می شوند تا اعتماد بیماران و خانواده‌هایشان از لحاظ مادی و معنوی جلب شود و مورد استقبال عمومی قرار بگیرد و از همین رو توجه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان بیشتر به بیمارستان‌های دولتی معطوف و عامل مهمی شده تا پزشکان حاذق در این مراکز درمانی دولتی به درمان بیماران روی آورند.

بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد هم یکی از مراکز درمانی دولتی است که با تجهیزات نوین دولتی و کیفیت بسیار بالا، در حد خود خدمات رسانی می‌کند.

اما مرگ مشکوک مادر شهرکردی، تجمع دیروز( یکشنبه هفتم اردیبهشت93 ) خانواده قربانی، در مقابل بیمارستان کاشانی  را در برداشته است.

همسر قربانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:همسر بنده به همراه خواهرش برای عمل ساده سنگ کلیه به این بیمارستان رفت، در حالی که ما با خیال راحت مشغول کار های روزانه بودیم .

وی ادامه داد: پزشک متخصص بعد از معاینه همسرم شرایط او را را طبیعی اعلام کرده بود و او آماده عمل شده بود.

آقای مرادی افزود:پس از عمل که ظاهرا موفقیت آمیز بوده ، می بایست همسرم به هوش می آمد تا به بخش منتقل شود در حالی که او هرگز به هوش نیامد.

وی گفت: این در حالی است که همسرم " م. ک "سابقه هیچ بیماری را نداشت و در صحت وسلامت کامل روان وجسم  به سر می برد و تنها با درد سنگ کلیه به بیمارستان رفته بود.

خانواده این زن که مرگ ناگهانی را باور نداشتند حاضر به دفن جسد نشده و با مراجعه به اداره کل پزشکی قانونی استان خواستار تعیین علل مرگ شدند.

همچنین دکتر فیروز بخت، مدیر کل پزشکی قانونی استان ظهر امروز، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: پرونده این زن جوان به این اداره کل وارد شده است و تا انجام مراحل آزمایشات و نمونه برداری های متعدد، حدود 10 الی 15 روز برای گزارش نهایی این پرونده لازم است.


گفتنی است، این زن ۳۵ ساله، مادر دو پسر چهار و چهارده ساله بود.

پیگیری های جهان بین نیوز برای کسب جزئیات بیشتر این خبر ادامه دارد.

انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نویدمظفری
جهان بین عزیز ایا این اولین مورد هست
محمد
بهترین کار رو انجام دادند این خانواده....واقعا کیفیت خدمات درمانی داره توی بیمارستان کاشانی پایین میاد،چند روز پیش یکی از بستگان بنده عمل سنگ کلیه داشت،4/5ساعت داخل اتاق عمل بود واسه ی عمل سنگ کلیه ساده!! اینطور که خودش میگفت 2ساعت به حال خودش رهاش کرده بودن و اصلا کسی خبر از احوال ایشون و بیماران حاضر نمیگرفت و پرسنل مشغول تعریف جوک برای هم بودند و اهمیتی به بیمار نمیدادند،در نهایت با اعتراض بیماران پرسنل به خودشون میان و یکم کار رو برای انتقال به بیماران به بخش تسریع مبدن.خدمه ها هم هیچ گونه همکاری برای انتقال بیمار به بخش رو نداشتند و این به عهده یکی از پرستاران بخش و همراه بیمار بود. انگار که جای دکتر و خدمه عوض شده!!از گل بالاترم نمیشه بشون بگی.چون سروکارت میفته با مجازات توهین به کارکنان در حال وظیفه بیمارستان که اونم جای بحث داره.واقعا جای تاسف داره برای مدیریت این بیمارستان که نظارت خوبی رو انجام نمیده و همچنین دانشگاه علوم پزشکی.
علیرضا
اهای مسئولین من فرزند این خانم هستم من یتیم شدم من یک داداش کوچک تر دارم که 6 سالشه به خدا دکترها با کم کاریشون مادرما ازمون گرفتند، زنگیمون خراب شده من از شما مدیر سایت خواهش میکنم صدای منا به همه برسونین ممنون میشم خواهش میکنم اخه غم مادر خیلی سنگین خواهش میکنم پیگیری کنین...
محسن
واقعا چه غم ناک ای مسئولین خواهشا به مشکلشون رسیدگی کنین ونذارید خون مادر شون پای مال شه

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۴:۵۳

26 Dec 2019