کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ یک مادر شهرکردی به دلایل نامعلوم در بیمارستان کاشانی

8 ارديبهشت 1393 ساعت 11:25

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز"یک مادرجوان شهرکردی به دلایل نامعلوم در بیمارستان کاشانی شهرکرد، جان باخت .


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، روزانه بیماران زیادی در ساعت‌های مختلف شبانه روز برای درمان به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند و با امید اینکه خود و یا خانواده‌هایشان با سلامتی کامل به کانون گرم خانواده برگردند با توکل به خدا و امید به تخصص پزشکان تحصیل کرده خود را در اختیار متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی قرار می‌دهند.

بیمارستان‌های دولتی به لحاظ دانشگاهی و آموزشی بودن، باعث می شوند تا اعتماد بیماران و خانواده‌هایشان از لحاظ مادی و معنوی جلب شود و مورد استقبال عمومی قرار بگیرد و از همین رو توجه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان بیشتر به بیمارستان‌های دولتی معطوف و عامل مهمی شده تا پزشکان حاذق در این مراکز درمانی دولتی به درمان بیماران روی آورند.

بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد هم یکی از مراکز درمانی دولتی است که با تجهیزات نوین دولتی و کیفیت بسیار بالا، در حد خود خدمات رسانی می‌کند.

اما مرگ مشکوک مادر شهرکردی، تجمع دیروز( یکشنبه هفتم اردیبهشت93 ) خانواده قربانی، در مقابل بیمارستان کاشانی  را در برداشته است.

همسر قربانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:همسر بنده به همراه خواهرش برای عمل ساده سنگ کلیه به این بیمارستان رفت، در حالی که ما با خیال راحت مشغول کار های روزانه بودیم .

وی ادامه داد: پزشک متخصص بعد از معاینه همسرم شرایط او را را طبیعی اعلام کرده بود و او آماده عمل شده بود.

آقای مرادی افزود:پس از عمل که ظاهرا موفقیت آمیز بوده ، می بایست همسرم به هوش می آمد تا به بخش منتقل شود در حالی که او هرگز به هوش نیامد.

وی گفت: این در حالی است که همسرم " م. ک "سابقه هیچ بیماری را نداشت و در صحت وسلامت کامل روان وجسم  به سر می برد و تنها با درد سنگ کلیه به بیمارستان رفته بود.

خانواده این زن که مرگ ناگهانی را باور نداشتند حاضر به دفن جسد نشده و با مراجعه به اداره کل پزشکی قانونی استان خواستار تعیین علل مرگ شدند.

همچنین دکتر فیروز بخت، مدیر کل پزشکی قانونی استان ظهر امروز، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: پرونده این زن جوان به این اداره کل وارد شده است و تا انجام مراحل آزمایشات و نمونه برداری های متعدد، حدود 10 الی 15 روز برای گزارش نهایی این پرونده لازم است.


گفتنی است، این زن ۳۵ ساله، مادر دو پسر چهار و چهارده ساله بود.

پیگیری های جهان بین نیوز برای کسب جزئیات بیشتر این خبر ادامه دارد.

انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14094

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14094/مرگ-یک-مادر-شهرکردی-دلایل-نامعلوم-بیمارستان-کاشانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir