۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۴۰۶۱

آقای رئیس جمهور:اینجا ایران است، مهد فرهنگ و عدالت و پایگاهی اسلامی

آیا اینجا سرزمین اشرافی که بی دغدغه آب و نان در شهر قدم می زنند و بی تفاوت از گامهای خسته و نگاههای رنجور فخر می فروشند و رسم مسلمانی زیر پا له می کنند.
آقای رئیس جمهور:اینجا ایران است، مهد فرهنگ و عدالت و پایگاهی اسلامی
به گزارش جهانبین به نقل از منطقه آزاد اینجا ایران است، مهد فرهنگ و عدالت، اینجا سرزمین شیرمردان و شیرزنانیست که صبور و آرام سلهاست نفس می کشند برای زندگی و امید به خدا برای آینده ای آباد در نگاهشان موج می زند.

اینجا سرزمین کارگران زحمتکش است که با موی سپید، دستان لرزان و گامهای آهسته می روند تا نان آب حلال آورند برای خانوادشان
اینجا سرزمین زنان عفیف است که آرزومند آرزوی فرزندانشان گام در جامعه نهادند تا تنها و غریبانه نان آور خانواده باشند.
اینجا ایران است... سرزمین پدران آفتاب که غصه ی پررنگ قلبشان حیرتی است که در چشمان فرزندان می بینند و شاید توان برآوردنش را ندارند.
اما اینجا ایران است... سرزمین بزرگ زادگانی هم هست؛ که بی باک و جسور و بی حسرت هرروز زندگانی ازسر می کنند و خانه به رنگ نو می آرایند
سوال این است، که آیا اینجا سرزمین اشرافی هم هست که بی دغدغه آب و نان در شهر قدم می زنند و بی تفاوت از گامهای خسته و نگاههای رنجور فخر می فروشند و رسم مسلمانی زیر پا له می کنند.
آیا اینجا سرزمین وعده های پوچ به امید و کلیدهای رهایی از مشکلات هم هست، سرزمین یادآوریه جشن های ۲۵۰۰ ساله که تاریخ انقضای آن سالهاست که به پایان رسیده است.

اینجا خاکش گوهرباران است...! و مالامال از خون شهدایی که رفتند تا عدالت بماند... امید بماند... خدا بماند... آخرت بماند...

آقای رئیس جمهور:
مردم سرزیمن من امروز چشم به افق پیروزی دارند که ناگهان گردبادی از خبرها کاخ آمالشان را در تحقق عدالت علوی ویران می کند، خبرهایی از نوع دوگانگی، خبرهایی از وادی انحراف و اسلام ستیزی. با خود می شمارند صفرهایی را که به نام روز زن و تنها به نام حضرت زهرا(س) که مظهر انسانیت است، هدیه می شوند به دستان پراز بهره دنیا و باز چشمان کودکان و یتیمان و پدران رنجور سرزمینم به امید، اشک می ریزند...

در پایان خطاب به مسئولین دولت تدبیر و امید آمده است: من به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی اعتراض خود را نسبت به برگزاری جشن های پر از تجمل و اسراف و توزیع هدایای نامتعارف که در شأن حکومت اسلامی و منتظر امام زمان (عج) نمی باشد، اعلام نموده و ابراز می داریم در شرایط اقتصادی امروز که به جهت توسعه ی آن، انصراف مردم از دریافت یارانه بارها و بارها از رسانه حامی دولت درخواست می شود و با توجه به منویات امام خامنه ای (مدظله العالی)، مسئولین محترم می بایست تأمل، دقت و نظارت بیشتری بر عملکرد خود و دستگاههای تابعه ی خویش اعمال نمایند تا اسباب بدگمانی، ناامیدی و سوظن مردم شریف ایران که این سالها صبورانه ایستادگی کردند و موجبات پیشرفت همین مسئولین را فراهم ساختد، نگردند.
به امید آنکه در محضر ولی عصر شرمسار نباشیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۵:۲۶

28 Dec 2019