۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۳۸۹۳
پدر شهید احمدی روشن:

چرخیدن چرخ اقتصاد مستلزم صیانت از فناوری هسته ای است

ما باید قدر این مردم را بدانیم و گرنه مورد غضب الهی واقع می شویم خون شهدای ما نباید زیر پای استکبار پایمال شود ما باید پاسدار خون شهدا و خانواده هایشان باشیم نباید با اعمال بی تدبیرانه به استکبار چراغ سبز نشان داد.
چرخیدن چرخ اقتصاد مستلزم صیانت از فناوری هسته ای است
به گزارش جهانبین نیوز، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در جمع دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد گفت: اگر یک مصطفی از ما گرفتند خداوند مصطفی های دیگر و زیادی به ما داده و این دانشحویان چه دختر و چه پسر مصطفی های ما هستند ما با خدا معامله کردیم و خدا این همه مصطفی به ما داد.

حاج رحیم احمدی روشن بیان داشت: بعد از شهادت احمدی روشن شما جوانان بودید که گفتید اگر علم ؛علم بر زمین افتاده ما هستیم و همین بر زمین نیفتاده با قدرت اعلام کردید این راه را با سرعت و قدرت ادامه می دهیم.

وی در ادامه به اهمیت صنعت هسته ای در کشور تصریح کرد: باید در کنار چرخ اقتصاد چرخ هسته ای هم یچرخد و اگر چرخ هسته ای نچرخد هیچ چرخی نخواهد چرخید.

احمدی روشن در ادامه به اهمیت بحث فرهنگ تصریح کرد: فرهنگ شهدای هسته ای و دیگر شهدای ما چه بوده است که لایق شهادت شده اند؟؟این ها فرهنگ اسلام ناب محمدی بر سراسر زندگی هایشان حاکم بوده اند که به اینجا رسیده اند.

وی با بیان ویژگی های شهید احمدی روشن گفت: چهار ویژگی خاص که بر زندگی مصطفی احمدی روشن حاکم بود را بیان کردند:

۱-احترام بیش از حد به پدر و مادر :ایشان با اشاره به خاطره ای که دوستان شهید گفته بودند این ویژگی را تبین کرد و گفت: مصطفی پشت میز کارش نشسته بود که موبایلش زنگ میخوره و تمام قد بلند می شوند و احترام میکنند و میگه سلام سردار(که خطاب به مادرشان بوده) ایشان هم در جواب دوستان که گفتند مادرت که اینجا نیست چرا اینکار رو کردید گفتند خدا که هست...ایشان به دانشجویان توصیه کردند که همیشه پدر و مادر خود را دعا کنند و به اساتید احترام بگذارید.

۲-سرباز خوب بودن برای ایران اسلامی: وی بیان کرد که در دولت نهم و دهم و بعد از جریان پلمب سایت های هسته ای و تحقیر دشمن نسبت به اینکه شما توانایی ندارید گفتند که مصطفی یک اکیپ ۴-۵ نفره به همراه دوستانشان تشکیل دادند و ۱۲ روز شبانه روز کار کردند و تلاش کردند تا غنی سازی را ارتقا دادند.

۳-گل سر سبد ویژگی های مصطفی تبعیت از ولایت :ما باید بدانیم اگر ما در یک راه و در شب عبور کنیم باید یک چراغ در دست داشته باشیم؛مثلا کشور مصر لیبی –بحرین و دیگر انقلاب های منطقه را ببینید اینها به خاطر خلاء رهبری به کجا کشیده شدند این کشور ها هنوز پس از سه سال به خواسته های خودشان نرسیده اند...ما باید قدر این رهبر را بدانیم که ما هرچه داریم از این رهبری عزیز است...مصطفی و افرادی که در صنعت هسته ای فعالیت می کنند با عمل خود ثابت کردند که تابع ولایت اند.

۴-هر کاری انجام می داد بخاطر خداوند بوده است...

وی در پایان به دانشجویان خطاب کرد: ما باید قدر این مردم را بدانیم و گرنه مورد غضب الهی واقع می شویم خون شهدای ما نباید زیر پای استکبار پایمال شود ما باید پاسدار خون شهدا و خانواده هایشان باشیم نباید با اعمال بی تدبیرانه به استکبار چراغ سبز نشان داد.

وی بیان داشت: بعد از مصطفی دارم بدترین روزگارم را سپری می کنم باید اقتدار این مردم حفظ شود باید پاسدار خون شهدا باشیم پاسداری از خون شهدا هم این است که جلوی استکبار بایستیم.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۷:۴۱

28 Dec 2019