۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۳۷۰۳
جهانبین گزارش می دهد:

هزینه ثبت نام در برخی کافی نت ها تا 5هزارتومان افزایش یافته است/لزوم رسیدگی مسولان

در برخی از مراکز ثبت نام یارانه در چهارمحال و بختیاری، هزینه ثبت نام تا مبلغ 50هزار ریال هم رسیده است.
هزینه ثبت نام در برخی کافی نت ها تا 5هزارتومان افزایش یافته است/لزوم رسیدگی مسولان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، برخی از کافی نت ها و اصناف خدمات اینترنتی با رعایت نکردن نرخ اعلامی ثبت نام یارانه ها، اقدام به اخذ هزینه ای بالاتر از نرخ اعلامی می کنند.

خبرنگار ما با سرکشی به چند کافی نت در سطح شهرکرد(که در صورت لزوم نام آن ها برده خواهد شد) ، با چند متقاضی ثبت نام یارانه ها گفتگو کرده است.
یکی از متقاضیان ثبت نام یارانه ها می گوید: از دو روز قبل از نوبت ثبت نام، لیست ها و فرم های از قبل تهیه شده این کافی نت ها را به همراه 3هزارتومان وجه نقد تحویل داده ایم تا در موعد مقرر، نام نویسی ما را انجام دهد، اما امروز با تماس به بنده گفته اند که نرخ این تعرفه تا 5هزار تومان افزایش یافته است.
یکی دیگر از سرپرستان خانوار هم با اعلام اینکه برخی کافی نت ها از سرعت عمل پایینی برخوردارند افزود: برای ثبت نام در این طرح بنده بیش از یک ساعت در نوبت نشسته ام تا به ثبت نامم رسیدگی شود.

دیگر متقاضی ثبت نام هم می گوید: در مدت زمان قریب به 45دقیقه ای که بنده در نوبت نشسته ام، هیچ نهادی برای بازرسی و بازدید از این کافی نت مراجعه نکرده است.
بر اساس این گزارش برخی کافی نت های شهرکرد هم برای جذب مشتریان بیشتر با کاهش هزینه ثبت نام به دوهزار و پانصد تومان، سعی در ترغیب متقاضیان به نام نویسی در مرکز خدمات اینترنتی خود را داشته اند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۰۴

1 Jan 2020