۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۱۳۶۷۶
امام جمعه موقت کوهرنگ:

هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای کشور را ندارد

فعالیت هسته ای ایران متوقف یا کند نخواهد شد و مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را از طرف مقابل قبول نکنند و هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای کشورمان را ندارد.
هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای کشور را ندارد
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهرنگ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان گفت: همسایگی و پیوند های مذهبی و تاریخی میان دو کشور عامل موثر در تقویت مناسبات دو کشور است و باید با اراده سیاسی و با جدیت در پیگیری توافقات، بر کارشکنی ها فائق بیاییم و ارتباطاب بین دو ملت و دو دولت را روز به روز مستحکم تر کنیم.

                                                                                                                                                                               به گزارش جهانبین نیوز به خبرنگار کوهرنگ خبر،حجه الاسلام منصوری در ادامه افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم گفته اند فعالیت هسته ای ایران متوقف یا کند نخواهد شد و مذاکره کنندگان کشورمان هیچ حرف زوری را از طرف مقابل قبول نکنند و هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای کشورمان را ندارد.

ایشان آمدن سگ بازها و نامردها به کشور و باج خواهی آنان و قطعنامه توهین آمیز اروپا را نتیجه سفر کاترین اشتون به تهران دانست و آن را محکوم کرد.

امام جمعه موقت کوهرنگ در پایان به متقاضیان دریافت یارانه توصیه کرد: کسانی که واقعا نیازمند نیستند از دریافت یارانه انصراف دهند تا این کمک ها جاهای دیگر صرف آبادانی کشور شود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۳۳

1 Feb 2020