۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۳۶۷۳
قابل توجه مسئولین:

جاده کوهرنگ -خوزستان جاده ای مرگبار با تلفات بالا

جاده ها معمولاً تنها مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر هستند٬ ولی همیشه مستقیم‌ترین راه نیستند چراکه موانع طبیعی مانع از آن می شود وجاده‌های جدید غالباً مراکز شهر یا نواحی مسکونی را دور می‌زنند تا از تراکم رفت و آمد یا ایجاد سر و صدا جلوگیری شود.
جاده کوهرنگ -خوزستان جاده ای مرگبار با تلفات بالا

به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازکوهرنگ خبر، عدم استاندارد سازی،نبود جاده ایمن،فقدان علائم راهنمایی و تابلوهای بازدارنده  و عدم توجه خاص مسئولین ادارات مربوطه شهرستان کوهرنگ، تا کنون جان بسیاری از مردم مسیر کوهرنگ و بختیاریهای استان خوزستان بخصوص لالی و مسجدسلیمان را به خطر انداخته است و باعث مرگ و قطع عضو و مجروحیت بسیاری شده است و خانواده های بسیار زیادی را عزادار کرده است.

ضمن اینکه رانندگان این مسیر از دست اندازها و ناهمواریها و گودالهای این جاده بشدت گلایه مند هستند و تنها جاده دسترسی به خوزستان  همین جاده است، جاده های جایگزین حداقل 6 ساعت دورتر می باشند و باید از مسیر لردگان از اهواز و مسجدسلیمان عبور کنندتا به مسیر اصلی خود برسند و این مشکلات زیادی برای رانندگان و مسافران بوجود می آورد.

این در حالی است که می توان با ایجاد تونل زردکوه در شهرستان کوهرنگ که در 10 کیلومتری چلگرد قرار دارد علاوه بر نصف شدن مسیر، در مصرف حامل های انرژی و وقت و همچنین تصادفات از بروز این گونه حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۲۳

29 Dec 2019