۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۳۶۴۳

ثبت 3 میلیون و 681 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال و بختیاری از جابجایی تعداد ۲۱۴ هزار و ۷۸۹نفر مسافر در سفرهای نوروزی استان خبر داد.
ثبت 3 میلیون و 681 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان
به گزارش جهانبین نیوز، فریبرز کرمی در نشست خبری مدیران حوزه راهداری با اصحاب رسانه ضمن تشریح عملکرد این اداره کل جهت ارائه خدمات شایسته و فراهم نمودن بستر مناسب برای برای انجام سفرهای ایمن و راحت در طرح نوروزی گفت: حداکثر ظرفیت و توان ناوگان عمومی حمل و نقل در سفرهای نوروزی به کار گرفته شد.

کرمی با اشاره به پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس از یازدهم اسفند به صورت اینترنتی و از ۱۸ اسفند به صورت حضوری و اینترنتی انجام شد که تعداد ۳۲۰۰ فقره بلیط به صورت حضوری در این ایام به فروش رسید.

وی بیان داشت: مراکز معاینه فنی به صورت مستمر در زمان اجرای طرح جهت ارائه خدمات به وسایل نقلیه آماده بودند و ۴۰۰ نفر ساعت نظارت بر صنوف بخش حمل و نقل و ارگانهای مرتبط انجام شده است.

کرمی با اشاره به کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی امسال اظهار داشت: در جاده ها شاهد کاهش ۷ درصدی تصادفات در نوروز ۹۳ بودیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان از جابجایی تعداد ۲۱۴ هزار و ۷۸۹نفر مسافر از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و اذعان داشت: این تعداد مسافر با ۱۷ هزار و ۹۶۰ سفر درون و برون استانی مسافرت کردند.

کرمی بیان داشت: از این مجموع ۷۰ هزار و ۵۳ مسافر با دو هزار و ۳۱۱ سفر با اتوبوس ۱۰۹ هزار ۵۲۰ مسافر توسط شش هزار و ۸۴۵ سفر با مینی بوس و حدود سی و پنج هزار مسافر توسط ۸۸۰۰ سفر با سواری کرایه انجام شد.

وی گفت: طی این مدت ۳ میلیون و ۶۸۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به وسیله دستگاههای تردد شمار ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.

کرمی بیشترین تردد را در محور شهرکرد به چلگرد با ۲۲۹ هزار و ۴۹۵ تردد و کمترین تردد را در محور سه راهی بهشت آباد به دشتک با ۲۷ هزار و ۱۹۳ تردد عنوان کرد.

وی افزود: ۴۴ شرکت حمل و نقل مسافر در ۴ پایانه مسافربری استان به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

انتهای پیام/ خ ز/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۷:۰۴

27 Feb 2020