۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۳۶۳۴
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

فناوري هسته‌اي نمايش پيشرفت علمي انقلاب اسلامي است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه فناوري هسته‌اي نمايش پيشرفت علمي انقلاب اسلامي است.
فناوري هسته‌اي نمايش پيشرفت علمي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز،  علي گرجي با اشاره به بیستم فروردین ماه كه به مناسبت دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری هسته ای به نام «روز ملی فناوری هسته ای» نامگذاری شده است گفت: رسیدن به اين دانش روز با وجود تحريم‌هاي همه‌جانبه غرب، نمایانگر اراده ملت شجاع ایران برای دست‌يابي به قله‌های علمی است.
گرجي با اشاره به اينكه موفقيت‌هاي هسته اي ثابت كرد ملت همیشه در صحنه ایران، هيچگاه از حقوق خود كوتاه نمي‌آيد تصريح كرد: استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته اي براي تأمين نيازهاي نسل‌هاي آينده بسيار ضروري است.
به گفته وي دستيابي كشور به دانش بومي، تقويت خودباوري و اعتماد به نفس ملي و الهام بخشي ملت ايران و تقويت خودباوري ملت‌هاي مسلمان از ثمرات ايستادگي هسته‌اي ايران اسلامي در مسئله هسته اي است.
گرجي فناوري هسته‌اي را انرژي‌اي، مقرون و به صرفه خواند و افزود: دانشمندان جوان و متعهد كشور اثبات كردند علم و انرژي تنها در انحصار قدرت‌هاي جهاني نيست و جوانان مؤمن و دانشمند و كارآمد ايران، عزّت و شخصيت كشور را به نمايش گذاشتند.
وي در بخش پاياني سخنانش تقويت استقلال و اقتدار ملي و بين‌المللي، اثبات كارآمدي نظام جمهوري اسلامي ايران و خودكفايي را از جمله ثمرات و نتايج بسيار مهم ايستادگي هسته‌اي عنوان كرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۰:۲۵

12 Jan 2020