۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۳۶۲۹

مسئول جدید سازمان بسیج طلاب چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مسئول جدید سازمان بسیج طلاب چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مسئول جدید سازمان بسیج طلاب چهارمحال و بختیاری معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام کریم سرافراز در آیین معارفه مسئول جدید سازمان بسیج طلاب استان به شعار سال اشاره کرد و افزود: فرارسیدن سال ۹۳، نوید بخش سالی پررونق برای اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

وی، با قرائت روایتی از حضرت امام صادق علیه السلام ادامه داد: بزرگ ترین نعمتی که خداوند به این ملت و انقلاب ما عنایت فرموده، رهبری دینی است که حکیمانه انقلاب را در مسیر و صراط مستقیم هدایت می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار داشت: فتنه های فراوانی از سوی جهان استکبار طراحی و اجرا شده تا سد و مانع حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی ایران شود؛ اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده اند.

وی، با اشاره به اینکه امروز جهانیان دست معجزه گون خداوند را پشت سر این انقلاب می بینند، تصریح کرد: بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال جاری، اقتصاد و فرهنگ است که البته فرهنگ مهم تر از اقتصاد می باشد و با اصلاح امور فرهنگی به توسعه و پیشرفت اقتصادی نیز خواهیم رسید.

حجت الاسلام سرافراز گفت: همه ما مسئول هستیم که در مسیر فرمایش های حضرت آقا حرکت کنیم و مقوله فرهنگ را که بیشترین رسالت ما می باشد، در جامعه بسط دهیم.

وی، به الگو بودن حضرت زهرا سلام الله علیها در همه بخش های زندگی انسانی اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، بهترین الگوست، که در دوران محاصره اقتصادی شعب ابی طالب با مقاومت خود درس ابدی به جامعه مسلمین ارائه فرمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، عزم ملی و اراده انقلابی و توجه به فرهنگ فاطمی را از مؤلفه های کسب پیروزی در عرصه های مختلف برشمرد و گفت: عزم بسیجی و اراده انقلابی، پیروزی را به ارمغان می آورد.

وی، در پایان به نقش مهم و رسالت خطیر بسیج طلاب در ترویج فرهنگ اسلامی و دینی و نهادینه کردن گفتمان ولایت و شعار سال در جامعه اشاره و از زحمات حجت الاسلام حمیدمحمدی تقدیر و حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان را بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۵:۵۸

20 Feb 2020