۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۳۶۲۳

به کار بردن روحیه جهادی و عزم ملی دوران هشت سال دفاع مقدس عامل پویایی اقتصاد و فرهنگ است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد: مطالبه عمومی و مردمی کردن مسائل اقتصادی و فرهنگی، تبدیل کردن سیاستهای ابلاغی به سیاستهای اجرایی توسط دولتمردان، هماهنگی میان بخشی بیشتر در قوای سه گانه، برنامه ریزی مناسب جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و غافل نشدن از دشمن از عوامل تحقق شعار سال است.
به کار بردن روحیه جهادی و عزم ملی دوران هشت سال دفاع مقدس عامل پویایی اقتصاد و فرهنگ است
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی خبر نامگذاری و شعار سال را توسط مقام معظم رهبری راهبرد کاربردی نظام دانست که می تواند محور عملکرد مردم و دولتمردان باشد.

مرادی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: این نامگذاری پیام های مهمی را برای سران سه قوه به ویژه دولت و مجلس دارد که ضرورت ایجاب می کند با برنامه ریزی صحیح و درست در سطح کلان بتوانند گامهای موثری را در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری داشته باشند.

وی فرهنگ را یکی از مهمترین دغدغه های رهبر انقلاب دانست و بیان داشت: مسئولین و متولیان امور فرهنگی می بایست با برنامه ریزی مناسب و ایده آل به ارتقاء فرهنگ دینی و اسلامی اهتمام بورزند.

مرادی استفاده از روحیه جهادی و عزم ملی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس را عامل پویایی اقتصاد و فرهنگ دانست.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد ضمن تشریح اقدامات عملیاتی برای تحقق شعار سال عزم جدی مسئولان فرهنگی و اقتصادی کشور را از الزامات تحقق شعار سال عنوان کرد.

مرادی مطالبه عمومی و مردمی کردن مسائل اقتصادی و فرهنگی، تبدیل کردن سیاستهای ابلاغی به سیاستهای اجرایی توسط دولتمردان، هماهنگی میان بخشی بیشتر در قوای سه گانه، برنامه ریزی مناسب جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و غافل نشدن از دشمن را از دیگر عوامل تحقق شعار سال بیان کرد.

وی تاکید کرد: تقویت روحیه جهادی که روحیه حاکم بر دوران دفاع مقدس بود در مدیریت امروز نظام جمهوری اسلامی می تواند توفیقات خوبی را همچون دوران دفاع مقدس خصوصاً در مسائل فرهنگی و اقتصادی نصیب کشور کند.

مرادی گفت: نقش اقشار مختلف در تحقق بخشیدن به شعار سال انکارناپذیر است و بسیج به طور ویژه به عنوان ارگانی مردمی و تاثیرگذار در جهت زنده و پویا کردن اقتصاد مقاومتی و امورات فرهنگی ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و دولتمردان باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اتحاد و همدلی در سایه مدیریت جهادی و عزم ملی را عامل تحقق شعار سال ۱۳۹۳ دانست.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۵۵

27 Dec 2019