۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۶۱۶
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور:

مردم مسئولان را نسبت به تحقق شعار سال حساس کنند/ فرهنگ محور رشد و توسعه

مردم مسئولان را نسبت به تحقق شعار سال حساس کنند/ فرهنگ محور رشد و توسعه
سعید فرجام عضو هیئت علمی دانشگاه پیام بروجن بروجن در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور و ضرورت‌های زمان هر سال را با عنوان خاصی نامگذاری می‎کنند و امسال نیر با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد.

وی افزود: این در حالی است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی مباحث اقتصادی و توجه دادن مسئولان به این مهم، شاهد تحقق شایسته حماسه اقتصادی در سال گذشته نبودیم.

دست‎یابی به توسعه متوازن نیازمند توجه به همه بخش‌ها و حوزه‌ها


فرجام با بیان اینکه دست‎یابی به توسعه متوازن نیازمند توجه به همه بخش‌ها و حوزه‌ها است، گفت: شعارها و راهکارهای یک‎جانبه همواره باشکست مواجه بوده و برهمین اساس باید با یک دید همه‌جانبه و جامع به همه بخش‌ها گام‌های مهمی در راستای رشد و آبادانی کشور برداشت.

مدیر گروه مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ محور رشد و توسعه هر جامعه‌ای به شمار می‎رود، تصریح کرد: همه حوزه‌ها و بخش‌ها از جمله اقتصاد باید حول محور فرهنگ سازماندهی شود.

فرجام با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی مهمترین راهکار تحقق شعار سال است که مقام معظم رهبری به صراحت به آن اشاره کردند، افزود: با فداکاری، عزم راسخ، استفاده از اصول علمی روز، تعهد و تخصص و حساس کردن همه اقشار و گروه‌ها می‎توان شعار سال را به خوبی محقق کرد.

اصلاح الگوی مصرف از مهمترین ابزارهای رشد و توسعه اقتصادی

وی با بیان اینکه نهادینه کردن روحیه مطالبه‌گری در جامعه از دیگر راهکارهای تحقق شعار سال است، گفت: مردم باید از نظر اعتقادی و فکری نسبت به تحقق شعار سال حساس باشند و مسئولان را نیز حساس کنند.

فرجام، اصلاح الگوی مصرف را از مهمترین ابزارهای رشد و توسعه اقتصادی دانست و اظهار کرد: اجرای مدیریت اسلامی و اصلاح سبک زندگی از دیگر این ابزارهاست.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۳۳

31 Jan 2020