۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۳۶۱۳

کارگاه نقد و بررسی شعر فجر همزمان با "روز سعدی"برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختباری گفت: کارگاه نقد و بررسی شعر فجر با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی به مناسبت گرامیداشت روز سعدی در شهرکرد برگزار می شود.
کارگاه نقد و بررسی شعر فجر همزمان با "روز سعدی"برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز، بهمن اکبریان اظهار داشت: این کارگاه زیر نظر کمیته علمی هشتمین جشنواره بین المللی فجر انجام می شود.

وی بیان داشت: در این کارگاه ها استادان برجسته حوزه شعر و ادبیات کشور سروده های شاعران را مورد نقدی و بررسی قرار خواهند داد.

وی جشنواره شعر فجر را فرصتی مغتنم و محفلی مناسب برای پرورش استعداد شاعران جوان دانست و افزود:مهم ترین اتفاقات در برگزاری این کارگاه ها می توان به ایجاد هم افزایی میان شاعران، نقد و بررسی آثار شاعران جوان و ارائه الگوی نقد علمی و معرفی معیارهای ارزیابی راعنوان کرد.

اکبریان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۳ به دبیرخانه جشنوره ارسال کنند.همچنین محدودیت سنی برای علاقه‌مندان اعلام نشده است و شرکت کنندگان می‌توانند حداقل پنج و حداکثر دوازده قطعه شعر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک fpoem@farhang.gov.ir یا آدرس پستی، تهران خیابان شهید مطهری، خیابان فجر(جم سابق) پلاک ۷، طبقه ۶، کدپستی۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شعر فجر ارسال کنند.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۱:۴۷

6 Jan 2020