۸
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۳۵۸۵
یادداشت

کاغذ پاره هایی که ثابت کرد،مذاکره بیهوده است...

پس از مذاکرات طولانی هیئت ایرانی با پنج به علاوه ی یک و نهایت همکاری داوطلبانه ی هسته ای ایرانی ها و تعلیق بخشی از ذخایر انرژی هسته ای ایران ،پارلمان اروپا در اقدامی تامل برانگیز رسماً برای بار چندم توافق ژنو را با صدور یک قطعنامه بی شرمانه و سراسر توهین نقض کرد.
کاغذ پاره هایی که ثابت کرد،مذاکره بیهوده است...
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در این قطعنامه، پارلمان اروپا ابتدا انتخاب دکتر روحانی را غیرمردمی خوانده و سپس با نادیده گرفتن هسته ای بودن مذاکرات اعلام کرده که موضوعات به اصطلاح حقوق بشر هم باید وارد مذاکرات شوند.
در این قطعنامه ضد ایرانی و ضد اسلامی از دولت ایران خواسته شده تا زندانیان امنیتی را آزاد کرده و همچنین محدودیت های همجنس بازان،بهاییان و افراد مرتد را بردارد.
این قطعنامه حق امنیت ملی ایران که در همه ی کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد را با آوردن کلمه ی آزادی بیان زیر سوال برده و همچنین برای سفرهای آتی هیئت پارلمان اروپا به ایران شرط دسترسی به زندانیان امنیتی گذاشته شده است.

در ادامه نیز تهمت های زشت دیگری نیز به جمهوری اسلامی ایران زده شده است.
جالب است که وقتی دکتر احمدی نژاد،رئیس جمهور سابق کشورمان قطعنامه های ضد ایرانی سازمان ملل و دیگر قطعنامه ها را کاغذ پاره می خواند اصلاح طلبان و حامیان امروز حسن روحانی از وی انتقاد می کردند و حالا که چنین قطعنامه ای بر علیه ایران نوشته شده چرا این افراد اقدامی نمی کنند.
این قطعنامه و اقدامات خلاف توافقی که در روزها و ماه های گذشته توسط کشورهای پنج به علاوه ی یک به خصوص آمریکا و اتحادیه اروپا انجام شده است نشان می دهد که مذاکره با شیاطین غربی و قبول توافق مانند توافق ژنو از ابتدا بیهوده بوده،مسئله ای که رهبر انقلاب هم در یکی از سخنرانی هایشان به آن اشاره کردند:
"اگر روزی بر فرض محال هم، موضوع هسته ای مطابق خواسته امریکا، حل شود، امریکاییها مسائل دیگر را پیش خواهند کشید، و اکنون نیز همه شاهد هستند که سخنگویان دولت امریکا از موضوعات حقوق بشر و توانایی موشکی و دفاعی ایران، سخن به میان می آورند.
کاری که وزارت امور خارجه و مسئولان دولتی درخصوص مذاکرات هسته ای آغاز کرده اند ادامه پیدا خواهد کرد و ایران نقض کننده کاری که شروع کرده است، نخواهد بود اما همه بدانند که دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و اسلام است و این دشمنی، با مذاکرات پایان نخواهد یافت."
حالا که برای بار چندم اقدامات ضد ایرانی مقامات آمریکایی و اروپایی را شاهد هستیم بهتر است به خود بیاییم و حداقل در ادامه مذاکرات تسلیم خواسته های بیگانگان نشویم.

یادداشت :رضا طهماسبی قرابی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سعید
امیدواریم مسئولین به خود بیایند
امید واهی
مگه مسئولین چیکار کردند...بده میخواهند اوضاع رو روبراه کنند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۴:۰۱

21 Jan 2020