۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۳۵۸۴
سعید زمانیان:

اقتصاد و فرهنگ زیرساخت‌های یک جامعه صالح

عملکرد خوب و شایسته در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد می‎تواند ما را در دست‌یابی به یک جامعه صالح کمک به سزایی کند.
اقتصاد و فرهنگ زیرساخت‌های یک جامعه صالح
سعید زمانیان، نماینده مردم شهرستان‎های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار کرد: سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد که نشان از اهمیت و ارزش این دو مقوله دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که مسئولان را نسبت به مسائل اقتصادی توجه می‎دارند و این در حالی است که مسئولان نتوانستند در سال گذشته شعار حماسه اقتصادی را محقق کنند و ضروری است تا در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.

زمانیان با بیان اینکه فرهنگ یکی از مهمترین حوزه‌های کاری در نظام اسلامی است، تصریح کرد: فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است و می‎تواند تاثیرات بسیاری در سایر حوزه‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ زیرساخت‌های تشکیل یک جامعه صالح است، گفت: اگر بتوان در این دو حوزه خوب و شایسته عمل کنیم، می‎توانیم به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب و نظام دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری تحقق شعار سال را در عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کردند و ضروری است تا هم مردم و هم مسئولان در این راستا گا‌م‌های جدی بردارند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۵:۵۵

16 Jan 2020