۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۱۳۵۷۸

انجام ۱۶۳۴ ماموريت اورژانس ۱۱۵چهارمحال و بختياري در نوروزی امسال

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت : انجام ۱۶۳۴ ماموريت اورژانس ۱۱۵چهارمحال و بختياري در نوروزی امسالاز تعداد ۱۰۹۰ماموريت انجام شده در سطح پایگاههای استان ۸۶۶ مورد ماموريت غير تصادفي بوده كه ۵۱۴ نفر از اين تعداد در بيمارستانهاي سطح استان بستري شده اند و ۲۲۴ مورد هم ماموريت تصادفي بوده كه منجر به بستري شدن ۲۳۱ نفر شده است . در اين مدت ۱۳۳ نفر بيمار با ناراحتي قلبي ، ۵۸ نفر با بيماريهاي تنفسي ، ۵۶ بيمار با مسموميت ( مواد غذائي ، داروئي و ....) از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شدند .
انجام ۱۶۳۴ ماموريت اورژانس ۱۱۵چهارمحال و بختياري در نوروزی امسال
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، دکتر فرامرز شاهین اظهار داشت: از تعداد ۱۰۹۰ماموريت انجام شده در سطح پایگاههای استان، ۸۶۶ مورد ماموريت غير تصادفي بوده كه از اين تعداد، ۵۱۴ نفر در بيمارستانهاي استان بستري شده اند و ۲۲۴ مورد هم ماموريت تصادفي بوده كه منجر به بستري شدن ۲۳۱ نفر شده است .

وی ادامه داد: در اين مدت ۱۳۳ نفر بيمار با ناراحتي قلبي ، ۵۸ نفر با بيماريهاي تنفسي ، ۵۶ بيمار با مسموميت ( مواد غذائي ، داروئي و ....) از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شدند .

شاهین افزود: همچنین در طول ایام نوروز ۵۴۴ نفر هم از خدمات پایگاههای سلامت در استان بهره مند شدند که از این تعداد ۲۴ نفر بیمار با ناراحتی قلبی ، ۱۷ نفر بیمار سوختگی ، ۴ نفر سقوط و ۱۱ نفر هم مسمومیت به این پایگاهها مراجعه کرده اند . ما بقی بیماران با مشکلات جزئی به این پایگاهها مراجعه کردند .

مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با داشتن ۳۷ پايگاه اورژانس ۱۱۵ شهري و جاده اي و ۲ پایگاه سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۲ لغایت ۱۵/۱/۹۳ در قالب طرح امداد سلامت نوروزی در سطح استان به هموطنان عزيز ارائه خدمت نمود .
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۲:۱۷

16 Jan 2020