۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۳۵۷۳

مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد

حسین صمدی امروز با حضور جمعی از مدیران به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز، ظهر امروز در مراسمی حسین صمدی که پیش از این رئیس مرکز تحقیقات آب دانشگاه شهرکرد بود به عنوان مدیرعامل آب منطقه‌ای استان معرفی و از خدمات سید محمد علی مصطفوی مدیرعامل سابق قدردانی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای احقاق حقوق مردم در حوزه آب، اظهار کرد: از ابتدای سمت خود به استاندار تلاش بسیاری برای احیا و دفاع از حقوق مردم استان در حوزه آب انجام داد.

قاسم سلیمانی افزود: زنجیره‌های انسانی در همین رابطه شکل گرفت و ما توانستیم با جلسات متعددی که با مسئولان ذی‏ربط کشور برگزار کنیم آن‌ها را متقاعد کنیم که نحوه انتقال آب را تغییر بدهند.

وی، کار کارشناسی و توجه به قانون را رویه استان در بحث آب دانست و گفت: نظرات کارشناسی و اجرای قانون می‎تواند راهگشای مشکلات و مسائل حوزه آب باشد.

حسین صمدی نیز در این مراسم اظهار کرد: این استان در بخش آب جایگاه ملی دارد و تامین آب بخشی از فلات مرکزی از سوی چهارمحال و بختیاری این استان را به منطقه ای بی آب تبدیل کرده و می کند.

صمدی بیان داشت: براین اساس مبنای پروژه های تامین آب باید بر خلاف گذشته براساس کار کارشناسانه و قانون گرایی باشد که توسط دولت تدبیر وامید نیز مطرح شده است .

وی، آبخیزداری را ازچالش های پیش روی مدیریت آب کشور و استان عنوان کرد وگفت: اگر به بخش آبخیزداری توجه نشود منابع آب پایدار نخواهد بود و با رسوب گذاری فزاینده سدها و از بین رفتن پوشش گیاهی به دلیل چرای چهار برابری ظرفیت مراتع بزودی مشکلات مختلفی پیش روی مدیریت آب ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۲۵

30 Dec 2019