۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۳۵۶۸

تصویب طرح دوفوریتی"انگشت‌نگاری از اتباع اروپایی" در شورای مرکزی فراکسیون رهروان

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح دوفوریتی "انگشت‌نگاری از اتباع اروپایی درهنگام ورود به ایران" در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد.
تصویب طرح دوفوریتی"انگشت‌نگاری از اتباع اروپایی" در شورای مرکزی فراکسیون رهروان
به گزارش جهانبین نیوز، صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح دوفوریتی "انگشت‌نگاری از اتباع اروپایی درهنگام ورود به ایران" در شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت: این طرح دوفوریتی در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس مطرح شد و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: در جلسه امروز قرار شد مقدمات جمع‌آوری امضا از نمایندگان و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس جهت اعلام وصول انجام شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، تأکید کرد: این طرح به‌پیشنهاد علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مطرح شد و مورد موافقت اعضای شورای مرکزی فراکسیون قرار گرفت.

نعیمی‌رز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از اعضای هیئت پارلمانی ایران در سفر اخیر به کوبا و برخی کشورهای اروپایی انگشت‌نگاری شده است، بنابراین، این طرح دوفوریتی به‌منظور مقابله به مثل با آن‌ها تهیه شده است. البته هنوز امضاهای این طرح دوفوریتی نهایی نشده اما پس از نهایی شدن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۵۸

15 Jan 2020