۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۱۳۵۵۷
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

جریان‌سازی مهمترین هدف از صدور قطعنامه اروپایی/ مسئولان موضع‌گیری صریحی داشته باشند

اروپایی‌‌های با صدور قطعنامه به دنبال جذب عوامل فتنه و ضدانقلاب هستند و قصد ایجاد پایگاه جاسوسی و جمع‎آوری اطلاعات در کشور را دارند.
جریان‌سازی مهمترین هدف از صدور قطعنامه اروپایی/ مسئولان موضع‌گیری صریحی داشته باشند
سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با محکوم کردن قطعنامه اروپایی، اظهار کرد: در باید در رابطه با مسائل سیاست خارجی جلوی حرکات و برنامه‌های آمریکایی و اروپایی متعارض با نظام را بگیریم و مسئولان موضع محکم و شفافی در برابر آن‌ها بگیرند.

وی با بیان اینکه نباید در برابر مواضع استکباری غرب عقب‎نشینی کنیم، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران قوانین و مقررات بر اساس شرع اسلام تدوین و اجرا می‎شود و غربی‌های نمی‎توانند با اصول غیرانسانی و غیردینی خود برای ما تعیین تکلیف کنند.

زمانیان با بیان اینکه حقوق بشر در کشورهای مدعی رعایت نمی‎شود، افزود: ایران اسلامی یکی از مهمترین کشورهایی است که در آن حقوق بشر به درستی اجرا می‎شود و ما در این رابطه پیشگام هستیم.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در برابر هرگونه حرکت‌های مداخله‌جویانه و گستاخانه غرب بایستند و جواب آن‌ها را بدهند.

زمانیان، جریان‌سازی را از مهمترین اهداف قطعنامه اروپایی دانست و تصریح کرد: غربی‌ها با صدور این قطعنامه به دنبال جذب عوامل فتنه و ضدانقلاب هستند و قصد ایجاد پایگاه جاسوسی و جمع‎آوری اطلاعات را دارند.

انتهاس پیام/خ ز/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۱:۵۲

2 Jan 2020