۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۳۴۹۰
در بیانیه سپاه قمر بنی هاشم (ع) به مناسبت ۱۲ فروردین

12 فروردین روز تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است

سپاه قمر بنی هاشم (ع) با صدور بیانیه‌ای ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آغازسال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» را گرامی داشت.
12 فروردین روز تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است
به گزارش جهانبین نیوز در بیانیه سپاه چهارمحال و بختیاری آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است؛ فروردین‌ماه نشان باشکوهی از ارادت مردم به حضرت امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری است.

این بیانیه می‎افزاید: این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت در جهان بی نظیر است.

در ادامه این بیامیه آمده است: روز ۱۲ دوازدهم فروردین‌ماه که روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران است مردم بر برقراری حکومت جمهوری اسلامی تاکید کردند و نظامی متولد شد که نور اسلام را در ایران و دنیا متجلی کرد.

بیانیه سپاه قمربنی هاشم(ع) تصریح می‎کند: دوازدهم فروردین ۱۳۹۳ بر ملت ایران مبارك باد كه در آن اختلاف نژاد و سياه و سفيد و ترك و فارس و كرد و بلوچ مطرح نيست و تفاوت بين زن و مرد و بين اقليت هاي مذهبي و ديگران در امر اجراي عدالت وجود ندارد و در تاريخ ايران چنين رفراندومي سابقه ندارشته كه سرتاسر مملكت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأي مثبت خود را در آن ريخته و رژيم طاغوتي را براي هميشه در زباله دان تاريخ دفن كنند.

در این بیانیه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، آمده است: در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی" مزین گشته، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، آنچه ملت ما مي داند و بايد به درستي روي آن پافشاري كند كه بحمدالله تاكنون پافشاري كرده، اين است كه نجات اين كشور و رسيدن آن به نقطه اي كه شايسته اين ملت است، فقط در سايه اسلام و جمهوري و نظام اسلامي امكان پذير است و باید در سایه جهاد و اقدام انقلابی صورت پذیرد.

این بیانیه تصریح می کند: اما در این ایام که در سوک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستیم سالگرد استقرار حكومت جمهوري اسلامي را گرامی می داریم و استمرار این نظام الهی که مورد نظر پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و امام علي عليه السلام می باشد را با الهام از تعالیم حیات بخش حضرت ام ابیها در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه تحت رهبری خلف صالح آن حضرت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و موفقیت مردم عزیز و همیشه در صحنه را خواستاریم.

در پایان این بیانیه آمده است:  اقشار مختلف بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری از جمله؛ سپاه نواحی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، کوهرنگ، سازمان بسیج اساتید، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج ورزشکاران، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج مساجد و محلات، بسیج اصناف، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج رسانه، بسیج مداحان، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی و دبیرخانه اقشار بسیجی استان با صدور اطلاعیه های جداگانه، فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۲۶

30 Dec 2019