۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۳۴۷۷

تردد در تمام محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری جریان دارد

مديركل راه و شهرسازي چهارمحال و بختیاری گفت: تردد در تمام محورهاي اصلی و فرعی استان جريان دارد.
تردد در تمام محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری جریان دارد
علی علیخانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: درپي بارش‌هاي اخير كه از شب گذشته آغاز شده تمام محورهاي استان را فرا گرفته است.

وی افزود: با توجه به آمادگي اكيپ‌هاي راهداري مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش كه در ارتفاعات وگردنه ها از جمله گردنه چری و شاه منصوری به صورت برف وكولاك بوده، عوامل راهداري نيزاقدامات لازم را آغاز كرده و تردد در تمام محورهاي اصلی و فرعی استان جريان دارد.

علیخانی تصریح کرد: با توجه به توصیه ها و اطلاعیه های اداره کل راه و شهرسازی مبنی برهمراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تعدادی ازمسافران در گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان گوهرنگ مشکلاتی رخ داد که با همت و تلاش راهداران نجات یافتند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تمام مسافران نوروزی که به این استان سفر می کنند خواست به نكات ايمني، توصيه‌هاي عوامل راهداري و پليس راه توجه کرده و از تجهيزات زمستاني و وسايل گرمايشي، زنجيرچرخ استفاده و از سلامت خودرو خود اطمينان حاصل كنند.

علیخانی هم‌چنين از مسافران عزیز درخواست كرد قبل از سفر با مركز مديريت راه‎هاي استان با شماره هاي ۰۳۸۱۳۳۴۳۸۸۸ تماس و از آخرين وضعيت راه‎هاي استان اطلاع كسب کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

زارعیان
با سلام و تبریک سال نو
لطفا با zagweb.irتبادل لینک بفرمایید
با سپاس

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۴:۴۴

16 Jan 2020