۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۱۳۴۷۰
کولاک و برف سنگین مسافران کوهرنگ را غافلگیر کرد:

امداد رسانی به 800 خودرو در برف مانده در گردنه چری هم اکنون ادامه دارد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: هم اکنون بیش از 800 خودرو در برف و کولاک مانده، در حال امدادرسانی هستند.
امداد رسانی به 800 خودرو در برف مانده در گردنه چری هم اکنون ادامه دارد
مرتضی زمانپور در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: بدنبال بارش برف و باران و کولاک شدید در این شهرستان، محورکوهرنگ به خوزستان از سمت گردنه چری از صبح امروز بسته شد و بیش از 810 خودرو در برف گرفتار شدند.

وی ادامه داد: با کمک مامورین هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه شهرستان، تعداد سیصد خودرو تا بعد از ظهر امروز از برف و کولاک نجات یافتند و کار امداد رسانی به دیگر خودروها همچنان ادامه ارد.


زمانپور افزود: به دنبال این برف، ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل و تصمیم بر آن شد که مسافران در راه ماند در مساجد، مدارس و خوابگاه های کمیته امداد و منازل ساکنان اطراف، به صورت موقت اسکان داده شوند.

به گفته فرماندار شهرستان کوهرنگ، تعدادی پتو و اقلام غذایی برای مسافران در نظر گرفته شده است وبا بازگشایی محورهای یاد شده مسافران بتدریج محل های اسکان را ترک کرده و به سفر خود ادامه می دهند.

وی در پایان به مسافرانی که قصد عزیمت از این جاده کوهستانی را دارند توصیه کرد:با توجه به کولاک شدید و ادامه بارش ها، سعی شود از محور های مواصلاتی جایگزین برای مسافرت استفاده و از مسافرت غیر ضروری به این منطقه خودداری کنند.

وی همچنین ادامه داد : مسافرینی که احیانا قصد سفر به مناطق کوهستانی را دارند، وسیله نقلیه خود را مجهز به زنجیر چرخ، امکانات گرمایشی کرده و همچنین غذا و خوراک به میزان کافی با خود همراه داشته باشند.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۲۷

27 Dec 2019