۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۳۴۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان:

اعتکاف علمی در دبیرستان های صدرای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

هم زمان با نوروز طرح اعتکاف علمی در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان برگزار می‌شود.
اعتکاف علمی در دبیرستان های صدرای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: ایام و اوقات تعطیلات نوروز از مهم ترین دوره های زمانی مناسبی است که دانش آموزان می توانند در این فضا و موقعیت خود را برای شرکت در آزمون سراسری مهیا کنند.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی افزود: با توجه به شلوغی و پررفت و آمدی محیط خانواده در این روزها و ازسوی دیگر ملال آوری مطالعه در خلوت و تنهایی؛ برنامه های گروهی آن هم در فضای مدرسه به همراه دوستان مدرسه ای نشاط آور و انرژی بخش می باشد.

وی گفت: طرح اعتکاف علمی هم زمان با نوروز ۹۲ و به منظور استفاده بهینه از فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون سراسری و ایجاد فضایی آرام و دور از اضطراب برای مطالعه دانش آموزان در
دبیرستان های معارف و علوم اسلامی صدرا اجرا می‌شود.

اروجی با اشاره به حضور ۴۰ نفر از دانش آموزان مدارس صدرا در این اعتکاف علمی افزود: دانش آموزان چهاردبیرستان دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی بروجن و فارسان از دوم تا یازدهم فروردین با حضور در مدارس خود را برای شرکت در آزمون سراسری آماده می‌کنند.

وی برگزاری آزمون های آزمایشی، کلاس های آموزشی، رفع اشکال، جمع بندی، تست و جلسات مطالعه دانش اموزی و برگزاری
جلسات هم اندیشی با دبیران و مشاوران برای بررسی نقاط ضعف دانش اموزان و جبران نقایص آنان را از برنامه های این اعتکاف علمی برشمرد.
اروجی به حضور مداوم دبیران در مدارس برای پاسخگویی به اشکالات  علمی دانش آموزان در این مدت اشاره و تصریح کرد: مشاوران آزمون سراسری هم به منظور ارائه خدمات مشاوره ای در مدت اعتکاف، دانش آموزان را همراهی می‌کنند.

گفتنی است چهار باب دبیرستان علوم ومعارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۸۵ در استان تأسیس شده است/.
انتهای خبر /ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۹:۴۴

16 Jan 2020