۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۳۴۶۵
با حضور استاندار چهار محال و بختیاری:

اولین فرماندار شهرستان اردل در دولت تدبیر و امید معرفی شد

توسعه و گسترش زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان اردل نظیر راه اندازی حوزه علمیه و ساخت شهرک صنعتی از اولویت های اصلی این شهرستان می باشد.
اولین فرماندار شهرستان اردل در دولت تدبیر و امید معرفی شد

به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از قدس، ظهر دیروز با حضور استاندارچهار محال و بختیاری ،امام جمعه شهر اردل و دیگر مقامات و مسئولان محلی اولین فرماندار شهرستان اردل در دولت تدبیر و امید معرفی شد.

در آیین معارفه فرمانداری شهرستان اردل امام جمعه این شهرستان گفت: ۸۵ مسجد در این شهرستان وجود دارد در حالی که این شهرستان از کمبود امام جماعت در مساجد رنج می برد.

حجت الاسلام موسی سلمانپور جونقانی همچنین توسعه و گسترش زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان اردل نظیر راه اندازی حوزه علمیه و ساخت شهرک صنعتی در این شهرستان را خواستار شد.

درادامه نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ نیز ، بر لزوم اقدام عملی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور به ویژه بخش های اقتصاد و فرهنگی تاکید کرد.

حمید رضا عزیزی فارسانی همچنین با اشاره به طرح افزایش تعداد نمایندگان استان های کشور در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد:بر اساس اصل ۶۴ قانون اساسی، تعداد نمایندگان مردم در این نهاد هر ۱۰ سال یکبار، با در نظر گرفتن عوامل جمعیت، سیاسی، جغرافیایی و نظایر آن افزوده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس، اعضای خانه ملت از ۲۹۰ نماینده به ۳۱۰ نفر افزایش می یابد.

در پایان این مراسم از خدمات فیروز خسروی اردلی فرماندار سابق در دولت دهم و کورش سبزواری سرپرست فرمانداری این شهرستان در دوره کوتاه سرپرستی فرمانداری این شهرستان تجلیل و محمد نوذری چلیچه ای به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردل معرفی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۵۹

30 Dec 2019