۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۳۴۵۹

فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی شد

فرماندار شهرستان بروجن در دولت تدبیر و امید عصر روزشنبه در آیینی با حضوراستاندارچهارمحال وبختیاری،معاونین استانداری،نماینده مردم بروجن در مجلس،جمعی از مدیران استانی وشهرستانی و اقشار مختلف مردم شهرستان بروجن معرفی شد.
فرماندار جدید شهرستان بروجن معرفی شد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،استاندار چهارمحال وبختیاری در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بروجن افزود:در بدنه استانداری معاونین استاندار سابقه اجرایی مرتبط نداشتند.

قاسم سلیمانی دشتکی ضمن بیان این که حماسه سیاسی در سال ۹۲به خوبی صورت پذیرفت گفت: انتخابات ریاست جمهوری وحضور پرشکوه مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگی را رقم زد.

وی گفت حماسه اقتصادی آن گونه که انتظار می رفت تحقق پیدا نکرد و تنها گفتگوی ۱+۵مقدار کمی در این خصوص راه گشا بود.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به پتانسیل های موجود در کشور افزود:نفت وگاز ایران در دنیا و اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای دارد.

سلیمانی دشتکی ضمن بیان این که در بحث اعتبارات جهش بالایی داشتیم تصریح کرد:در توزیع اعتبارات عمرانی و جاری توازن منطقه های را رعایت می کنیم.

استاندارچهارمحال وبختیاری با تجلیل از خدمات فتاح کرمی فرماندار سابق بروجن اظهارکرد: وی درمدتی که بنده در این استان مشغول به کار شده ام از هیچ کوششی برای پیگیری امور وحل مشکلات مردم واین شهرستان دریغ نکرده است.

فرماندارسابق بروجن هم در این مراسم با اشاره به عملکرد خوددر این شهرستان گفت:باتلاش همکاران وحمایت های بی دریغ مردم در شهرستان بروجن طرح ها وپروژه های متعددی اجرا شد.

فتاح کرمی ادامه داد:مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است و خوشحالم در فرصتی که به لطف نظام جمهوری اسلامی در اختیار من قرار گرفت توانستم خدماتی هر چند کوچک و ناچیز به مردم در شهرستان بروجن انجام دهم .

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بروجن در سطح علمی وفرهنگی سرآمد است افزود:این شهرستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام ورزیم.

امیر عباس سلطانی اضافه کرد: شهرستان بروجن استعدادها و ظرفیت های فراوانی برای توسعه همه جانبه دارد.

به گزارش کلار،در این مراسم سید سیف الله فیاضی بروجنی به عنوان فرماندار جدیدبروجن معرفی و از خدمات فتاح کرمی تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۲:۲۳

26 Dec 2019