۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۳۴۵۵
طلبه حوزه علمیه قم:

تحقق شعار سال نیاز به مدیریت خالصانه از روی علم تجربه دارد

شاید از دید اذهان بایستی در شعار سال فرهنگ بر اقتصاد مقدم می شد ولی این کلام موقعی عملی می شد که دشمن مقابله اقتصادی با ما نداشته باشد و دست از تحریم های اقتصادی بردارد.
تحقق شعار سال نیاز به مدیریت خالصانه از روی علم تجربه دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد حجت الاسلام حسین یوسفی اظهار کرد: نکته اساسی این است که شعار سال ها و نامگذاری های آنها دقیقا مقابل نقطه نظرات دشمنان است.

طلبه حوزه علمیه قم افزود: پس از اینکه دشمنان ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که راه مقابله با جمهوری اسلامی ایران گزینه نظامی نیست و از این راه به خواسته های خود نخواهند رسیداز طریق جنگ نرم با تقبل هزینه و بودجه های فراوان وارد جنگ با ایران شدند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه های سنگین تهاجم فرهنگی از طریق هزاران رسانه و شبکه های ماهواره ای در سراسر دنیا به این کارشان سالهاست که ادامه می دهند. در این بین هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری در این سالها نقشه دشمنان را برملا کرده و هرسال در شعارهای و نامگذاری های سال های مختلف دست آنها را رو کرده و خط و مشی رویکرد آن سال را مشخص می کردند.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال ها اول به مقابله فرهنگی اشاره نمودند و بعد به تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی و.. تاکید کردند که البته نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد و ملت ایران باید بداند که کار فرهنگی یک عمل دیر بازده است که آن را می توان به درخت گردو تشبیه کرد که مدت زمان طولانی برای به ثمر رسیدن آن باید وقت صرف کرد و بعد از به ثمر رسیدن آن باید از آن دقت و محافظت کرد.

وی گفت: شاید از دید اذهان بایستی در شعار سال فرهنگ بر اقتصاد مقدم می شد ولی این کلام موقعی عملی می شد که دشمن مقابله اقتصادی با ما نداشته باشد و دست از تحریم های اقتصادی بردارد، دشمنان هدفشان از تحریم های اقتصادی ضربه زدن به فرهنگ مردم ایران می باشد و برانگیختن اذهان عمومی برای براندازی نظام اسلامی در ایران است به طوری که امام خمینی (ره) فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

دانشجوی دانشگاه امام خمینی قم تاکید کرد: عمده مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور به دلیل عدم مدیریت صحیح می باشد و این از کم تجربه گی و کم کاری بعضی از مدیران ما می باشد که هر کدام با روی کار آمدنشان رویکردهای ذهنی خود را می خواهند ادامه دهند و نگاهی به چشم انداز نظام ندارند و یک کار دنباله دار را ادامه نمی دهند. لذا در نهایت راه مقابله با این تهاجمات متعدد دشمنان از حماسه به جهاد انتقال پیدا کرده است که تحقق این امر با یک عزم و همبستگی و یکپارچگی ملی و مدیریت جهادگونه که وقت و مکان نشناسد و همیشه در عرصه برای خدمت به نظام و ملت باشد و این خدمتگزاری خالصانه و از روی علم و تجربه نیاز دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۲۷

28 Feb 2020