۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۳۱۷۱
سردار محمدسلیمانی:

بسیج نمادی از اخلاص و مردانگی و مدیریت جهادی در عرصه های مختلف است

بیداری اسلامی و بسیاری از نهضت های آزادی بخش نظیر حماس و حزب الله فرهنگ و الفبای مبارزه را از نظام جمهوری اسلامی و بسیجیان ما آموختند.
بسیج نمادی از اخلاص و مردانگی و مدیریت جهادی در عرصه های مختلف است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمد سلیمانی در اولین جشنواره برترین های حلقه های صالحین استان چهارمحال و بختیاری بسیج را جزء برکات و کرامات انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیج نماد صداقت و تکلیف گرایی افرادی است که با اخلاص و مردانگی و مدیریت جهادی در عرصه های مختلف کار می کنند.

وی، هشت سال دفاع مقدس را اوج کارهای جهادی و حماسی بسیج دانست که می تواند برای سالهای متمادی الگو و درسی برای آیندگان باشد.

سلیمانی با اشاره به توطئه های دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیان داشت: بسیجیان در بسیاری از این عرصه ها خصوصاً در جنگ نرم وارد شدند و بسیاری از گره های کور را باز کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت منطقه و توطئه های دشمنان و غرب تصریح کرد: تنها نقطه ای که تمام دشمنان با هم بر علیه آن تجمیع و وحدت کرده اند مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی، بسیج را پتانسیل و ظرفیتی دانست مشمول از میلیون ها نیروی انسانی که متناسب با هر تهدیدی از سوی دشمن آمادگی مقابله دارند.

وی تاکید کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و بسیج بدون مردم معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) عمق بخشی داخلی و خارجی را از ویژگی های برجسته بسیج دانست و اذعان کرد: بیداری اسلامی و بسیاری از نهضت های آزادی بخش نظیر حماس و حزب الله فرهنگ و الفبای مبارزه را از نظام جمهوری اسلامی و بسیجیان ما می آموزند.

وی، حلقه های صالحین بسیج را بستری برای جامعه سازی و تکامل در بعد داخلی و بیرونی دانست و تصریح کرد: تربیت و آموزشهای حلقه های صالحین در جهت نیازهای معنوی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه مراحل تکامل فکر و اندیشه جوانان را فراهم می سازد.

سردار سلیمانی مردم یاری، مردمداری و ارتباط و تعامل با مساجد را از جمله ویژگی های حلقه های صالحین دانست و بیان داشت: دشمن همواره از این برنامه ها و تشکیلات واهمه داشته و به دنبال ایجاد تفرقه می باشد.

وی تاکید کرد: لازمه حرکت و نشاط و پویایی در این برنامه ها وحدت است وحدتی که مسیر رسیدن به کمال است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) رمز موفقیت در عرصه های مختلف و علی الخصوص حلقه های صالحین را ارتباط با مساجد و ائمه جماعات و روحانیون دانست و اظهار داشت: انقلاب از مساجد شکل گرفت و باید ایجاد روحیه حضور و نشاط در مساجد تقویت شود.

وی کلمه محروم برای استان را عنوانی اشتباه دانست و گفت: استان ما محروم نیست چرا که سرشار از فکر و ایده و دانش است و وجود افراد باسواد و تحصیلکرده و دارای فکر و ایده گواه این مطلب است.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۶:۱۹

28 Dec 2019