۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۳۱۳۰
نماینده ولی فقیه در استان:

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس احداث می شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری، از آغاز احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس خبر داد.
زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس احداث می شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نشست صمیمی با هیئت امنای زائرسرای این استان در مشهد مقدس، به عنایات رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: یکی از توصیه های جدی رهبر معظم انقلاب که از دو سال پیش مطرح شد، ساخت زائرسراهایی در جوار حرم امام رضا(ع) ویژه همه استان ها و مخصوصا استان های نیازمند بود که به لطف خداوند، حالت عملیاتی و جدی به خود گرفته است.

وی با بیان این که تا به امروز اقدامی برای ساخت زائر سرای استان صورت نگرفته است، خاطرنشان کردند: در پی نشستی که بنده و استاندار با شهردار مشهد داشتیم، مقرر گردید که زمینی به این مهم اختصاص داده شود و مراحل ساخت این زائرسرا هر چه سریع تر کلید بخورد و شروع شود که در همین راستا این جمع و چند نفر دیگر به عنوان هیئت امنا انتخاب شدند تا هر چه زودتر کارهای مقدماتی جهت تحویل زمین و اجرایی شدن عملیات ساختمانی آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در استان به موقوفات استان در مشهد مقدس اشاره کردند و اظهار داشتند: خوشبختانه استان موقوفات و حسینه های خوبی در مشهد دارد که بر آن هستیم همه آن ها حول محور ساخت این زائرسرا قرار گیرند و مجموعه رفاهی خوبی جهت زائران استان آماده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: این هیئت امنا، مجموعه ای از افراد حقوقی و حقیقی استان هستند که با مشورت مجموعه استان انتخاب شده اند و باید مراحل ساخت این زائر سرا را پیگیری کنند.

در ادامه نیز قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر استفاده همه جانبه از ظرفیت های استان، اظهار داشت: باید از همه توان خود، چه کمک های دولتی و جه کمک های مردمی در جهت ساخت این زائرسرا استفاده کنیم.

وی به وحدت همه مجموعه های استان اشاره کرد و افزود: وجود شهردار مشهد که از فرزندان این استان است، فرصت مناسبی برای پیگیری امور زائرسرا است که باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

این مقام مسؤول همچنین ضمن تشکر از پیگیری های مستمر نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: انشالله با محوریت ایشان بتوانیم به زودی شاهد شکل گیری این زائرسرا در مشهد مقدس باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست، پس از بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات اعضای دیگر جلسه، مقرر گردید که استان در نخستین اقدام، آمادگی خود را جهت تحویل زمین این زائرسرا به صورت رسمی به شهردار مشهد اعلام نماید.

همچنین مقرر گردید احکام اعضای هیئت امنا نیز در اولین فرصت به امضای مشترک نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار، تقدیم آن ها گردد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۰:۲۰

21 Jan 2020