۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۳۰۹۲

ثبت نام ۴۶۵ نفر شرکت کننده در جشنواره هفت سین و سبزه های نوروزی

مدیر عامل سازمان رفاهی،تفریحی شهرداری شهرکرد از ثبت نام ۴۶۵ نفر شرکت کننده به منظور رقابت در سومین جشنواره بزرگ هفت سین و سبزه های نوروزی در این شهر خبر داد.
ثبت نام ۴۶۵ نفر شرکت کننده در جشنواره هفت سین و سبزه های نوروزی
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا امیدی اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۲ نفر در بخش چینش سفره هفت سین با نگاه مدرن، ۹۱ نفر در بخش چینش سفره هفت سین بانگاه سنتی، ۱۳۰ نفر در بخش سبزه آرایی و ۱۴۲ نفر در بخش ویژه تهیه تخم مرغ های رنگ آمیزی شده ی خانگی مختص کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال شرکت نمودند.

وی با بیان اینکه زمان چینش این آثار روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه جاری رأس ساعت ۳ بعدازظهر در محل سالن تختی شهرکرد است، افزود: مراسم جشن باشکوه استقبال از بهار و انتخاب آثار برتر این جشنواره روز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه جاری رأس ساعت ۲ بعدازظهر با حضور مسئولین و عموم شهروندان در همین مکان برگزار خواهد شد.

امیدی در ادامه بر ضرورت پایبندی به سنت‌های بومی تأکید کرد و گفت: باید در نگهداری سنت‌های زیبای خودکوشا باشیم، چون این سنت‌ها ما را تا این زمان حفظ کرده است.

مدیر عامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تصویر تمامی آثار این جشنواره در کتابی نیز چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۳:۰۹

28 Dec 2019