۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۱۳۰۸۵

اسلام ناب محمدی باعث اقتدار نظام اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: سعادت و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو عمل به فرامین اسلام ناب محمدی(ص) است.
اسلام ناب محمدی باعث اقتدار نظام اسلامی شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با کاندیداهای انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی استان، انتخابات مجلس دانش آموزی را ابتکاری کم سابقه و ارزشمند دانست که باعث می شود نوجوانان حضور در کارهای جمعی و همکاری و تعاون را تمرین کنند.

وی افزود: این حرکت بستری است برای تربیت نیروهای خلاق در درون نظام با استفاده از ظرفیت های اسلام.

نکونام تصریح کرد: اسلام ظرفیت همه جانبه ای برای اداره فرد، جامعه، خانواده از جنبه های مختلف اخلاقی، فرهنگی اقتصادی دارد که اگر از این ظرفیت ها استفاده شود بهترین زمینه برای زندگی و رشد بشر فراهم می شود.

امام جمعه شهرکرد عامل اصلی مشکلات بشر امروز را استفاده نکردن از این ظرفیتها دانست و اذعان کرد: علی رغم همه پیشرفتها و تکنولوژی بشر هنوز نتوانسته به آرامش دست پیدا کند.

وی وجود استکبار، استثمار و استکبار در جهان را ناشی از غفلت بشر از دین دانست و اظهار داشت: خود حقیقی انسان همیشه به دنبال حق و حقیقت خداوندی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان به دانش آموزان توصیه کرد: اسلام ناب را از زبان عربستان و امریکا و فرقه های نوظهور جست و جو نکنید بلکه آن را از زبان اهل آن و کسانی که اسلام شناس ناب اند نظیر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام جست و جو کنید.

 نکونام، شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه اسلام ناب دانست و تاکید کرد: ارزش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی وابسته به اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی گفت: سعادت تنها در اسلام ناب است و غفلت از دین خدا مساوی است با شقاوت و بدبختی و هر آنچه انسان را به خدا متصل کند سعادت آفرین است.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۶:۱۵

10 Jan 2020