۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۱۳۰۰۲
مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری:

توزیع 300هزار اصله نهال بین اقشار مردم در هفته منابع طبیعی

در هفته منابع طبیعی بیش از 300 هزار اصله نهال بین اقشار مردم توزیع می‎شود.
توزیع 300هزار اصله نهال بین اقشار مردم در هفته منابع طبیعی
به گزارش جهانبین نیوز، خسرو عبداللهی بیان داشت: اسناد دوازده هزار هکتار از طرح های مرتعداری استان به طرح ها و مرتعداران واجد شرایط استان تحویل خواهد گردید.

وی اظهار داشت: در این هفته تعداد چهار سد و پروژه آبخیزداری افتتاح می شود.

عبداللهی گفت: در این هفته طی مراسمی نسبت به تجلیل از نمونه ها مشارکتی مردمی در بخش حفاظت از مرتعداری و بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری اقدام خواهد گردید.

وی تصریح کرد: طرح پارک موالید به ازای هر فرزند یک درخت، با تفاهم نامه بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت احوال و شهرداری در پارک شمالی تهلیجان بصورت نمادین برای اولین بار در استان مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

مدیر کل اداره منابع طبیعی عنوان داشت: در روز ۱۵ اسفند در سراسر استان و بصورت نمادین در مرکز آموزش استان زنگ سبز طبیعت توسط استاندار استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: ngo ها و تمامی تشکل های مردمی و جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه پاسداران طی برنامه های ویژه ای در این هفته و مناسبت های آن مشارکت خواهند داشت.

عبداللهی اظهار داشت: به مناسبت روز رسانه و منابع طبیعی با توجه به نقش بی بدیل فرهنگی و اطلاع رسانی از سوی رسانه های مجازی و مطبوعات و خبرگزاذی ها ضمن برگزاری جلسه و نشست ویژه و هم اندیشی مشترک و تجلیل از رسانه های فعال در بخش منابع طبیعی اجرا و نسبت به غرس نهال به یاد ونام شهدای رسانه در محل صدا و سیما اقدام خواهد گردید.

وی افزود: همچنین بیست هزار هکتاراز اسناد تک برگی استان در راستای تثبیت مالکیت دولت رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۹:۳۵

15 Jan 2020