۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۱۲۹۶۹
با ارسال نامه ای به وزیر کشور:

فرمانداران شهرکرد و بروجن جهت تصدی کلید فرمانداری معرفی شدند

اصرار شدید استاندار بر گزینه های مدنظر برای فرمانداری شهرستان های شهرکرد و بروجن با موفقیت نسبی همراه بوده و طبق قرائن و شواهد موافقت ضمنی وزیر کشور را کسب نموده است.
فرمانداران شهرکرد و بروجن جهت تصدی کلید فرمانداری معرفی شدند

به گزارش جهانبین نیوز، با گذشت بیش از ۳ماه از انتصاب قاسم سلیمانی به عنوان استاندار چهار محال و بختیاری تاکنون ۷ فرماندار جدید در دولت تدبیر و امید این استان از ۹ شهرستان معرفی و منصوب گردیده اند.

گفتنی است تنها فرمانداران ۲ شهرستان مهم شهرکرد مرکز استان و شهرستان بروجن باقی مانده که گزینه های مورد نظر استاندار و مجموعه عالی مدیریت استان طی چند روز اخیر به وزارت کشور جهت تصدی فرمانداری این ۲ شهرستان معرفی گردیدند.

به گفته یک مقام آگاه در وزارت کشور قاسم سلیمانی استاندار چهار محال و بختیاری در ۲ نامه جداگانه به عنوان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آقایان حمید ملک پور دهکردی و مصطفی فیاضی بروجنی را به ترتیب جهت فرمانداری شهرستان های شهرکرد و بروجن معرفی نموده اند

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت:برای انتصاب ملک پور دهکردی به عنوان فرمانداری شهرکرد مشکلی وجود ندارد ولی در رابطه با فیاضی بروجنی جهت صدور حکم به عنوان فرمانداری بروجن قضیه کاملا متفاوت است و مشکلاتی از قبیل باز نشستگی و نبودن وی از مجموعه وزارت کشور کار را برای وزیر کشور سخت و دشوار نموده است ،چرا که یکی از دغدغه های وزیر کشور این است که فردی به عنوان استاندار،فرماندار و بخشدار باید معرفی شود که اولا شاغل بوده و در ثانی از خانواده بزرگ وزارت کشور باشد تا مشکلاتی برای فرد منصوب شده و وزارت کشور پیش نیاید.

این مقام آگاه تاکید کرد، ظاهرا استاندار استان اصرار شدید بر ۲ گزینه فوق جهت تصدی این ۲ نفر برای فرمانداری شهرستان های شهرکرد و بروجن دارد و تاکنون با موفقیت نسبی همراه بوده و طبق قرائن و شواهد موافقت ضمنی وزیر کشور را کسب نموده است.

گفتنی است حمید ملک پور دهکردی در دولت اصلاحات به عنوان معاون قاسم سلیمانی مدیر کل وقت تعاون بوده است که هم اینک قاسم سلیمانی در دولت یازدهم از سوی حسن روحانی کلیددار استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

همچنین فیاضی بروجنی از معلمین آموزش و پروش استان می باشد که سابقه فرمانداری شهرستان بروجن در دولت اصلاحات را در کار نامه خود دارد.


مرجع : قدس آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۰۶

28 Dec 2019