۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۲۹۶۷
استاندار درهمایش ایل بزرگ بختیاری دردانشگاه شهرکرد:

دولت احمدی نژاد دربحث هسته ای ویارانه ها بی تدبیر بوده است!

همايش "ايل بختياري، ضرورت حفظ وحدت و همدلي و خنثي كردن نقشه دشمنان" با حضور دانشگاهيان و مسئولين استان چهارمحال و بختياري در دانشگاه شهركرد برگزار شد.
دولت احمدی نژاد دربحث هسته ای ویارانه ها بی تدبیر بوده است!


به گزارش جهانبین نیوز، شامگاه دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۲، همايش ايل بختياري، ضرورت حفظ وحدت و همدلي و خنثي كردن نقشه دشمنان، به همت انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شهركرد با حضورحدود1000نفر از دانشگاهيان و مسئولين استان چهارمحال و بختياري در تالار شهيد آويني اين دانشگاه برگزار شد.

قاسم سليماني استاندار استان چهارمحال و بختياري دراین جلسه ضمن انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد همانند بزرگان دولت تدبیر وامید که به نفی آنچه در8سال گذشته انجام شده می پردازند دولت احمدی نژاد را به بی تدبیری دربحث هسته ای ویارانه ها نسبت داد.

وی دربخشی دیگر ازسخنانش باخطاب به دکتر جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد از وی خواست علاوه بر ایجاد محیطی علمی در دانشگاه در ایجاد شور ونشاط ورفع فضای امنیتی! اقدام کند.

ایشان در مورد سریال سرزمین کهن هم گفت: عوامل این سریال افرادی بی شعور ومریض هستند که به تفرقه دامن زدند.

استاندار چهار محال و بختياري با اشاره به مسائل اخير در مورد ايل بختياري، گفت:"گام در مسير شريعت، طريق، و نَصْرُ مِنَ الله وَ فَتْحٌ قَريبْ، شعار ايل بختياري" است و مسئله‌ي مهم امروز حفظ وحدت و احترام به تمامي اقوام در كشور است و ايل بختياري نيز مانند ديگر اقوام كشور همواره براي صيانت از اين مرز و بوم جان‌فشاني زيادي كرده است.

در اين همایش دكتر جعفري مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد نیزبه ولايت مداري و عشق به اهل بيت در ايل بختياري اشاره كرد و افزود: در طول تاريخ، قوم بختياري همواره مدافع ملت بوده ودر اين قوم پايبندي به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي هميشه مايه‌ي مباهات است.

مجيد جليل نماينده‌ي مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي، در اين همايش پيروزي انقلاب اسلامي را نتيجه‌ي رشادت‌هاي همه‌ي اقوام ايراني دانست و گفت: ايل بختياري اولين قومي بود كه پيام امام خميني(ره) را لبيك گفت و در حمايت از انقلاب و نظام از هيچ كوششي دريغ نكرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

احمدنژاد مرد دوران بود .الان مردی متل او نیست و نخواهد آمد.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۰:۵۰

28 Dec 2019