۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۱۲۹۲۵

دوهزار و ۲۰۰ وبلاگ برای حضور در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز ثبت نام کردند

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اقامه نماز استان از ثبت نامه دوهزار و ۲۰۰ وبلاگ برای حضور در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز خبر داد.
دوهزار و ۲۰۰ وبلاگ برای حضور در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز ثبت نام کردند
به گزارش جهانبین نیوز،حجت‌الاسلام محمد کریمی، اظهار داشت: تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نماز، هدایت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی نماز، ساماندهی وبلاگ‌های ارزشی با موضوع نماز در سراسر کشور، ترغیب وبلاگ‌نویسان به موضوع ارزشمند نماز، شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی و سایبری و آشنایی نسل نو و پویای انقلاب شکوهمند اسلامی با معارف نماز از اهداف برگزاری سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز به میزبانی این استان است.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، مخاطبان برگزاری این مسابقه را عموم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان عنوان و تأکید کرد: این مسابقه از ۲۰ دی تا ۱۵ فروردین ۹۳ به مدت دو ماه به‌صورت سراسری از سوی ستاد مرکزی و دفتر استانی این ستاد در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه از آغاز فعالیت دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نمازتاکنون دوهزار و ۲۰۰ وبلاگ ثبت نام نموده اند، پایان اسفند ماه را آخرین فرصت ثبت نام اعلام کرد.

انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۰:۲۵

14 Feb 2020