۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۱۲۹۲۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

روند سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري تسهيل شود

استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با مديران دستگاه هاي اجرايي زيربنايي در استان گفت: رونق سرمايه گذاري و رسيدن به توسعه پايدار و همه جانبه نيازمند آسان شدن روند سرمايه گذاري است.
روند سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري تسهيل شود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سليماني دشتكي شناسايي سرمايه گذاران داخلي و خارجي به ويژه افراد بومي را ضروري اعلام و تأكيد كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد مجوزات لازم براي سرمايه گذاري را در كمترين زمان ممكن صادر كنند.

وي داشتن ديد مثبت و كنار گذاشتن برخي تنگ نظري ها در صدور مجوزات سرمايه گذاري را ضروري دانست و افزود: شناسايي راهكاري هاي لازم براي رونق سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري به صورت اولويت دار دنبال و اجرايي مي شود.

سليماني دشتكي فعال شدن واحد هاي توليدي تعطيل و نيمه فعال و توسعه صنايع بزرگ در چهارمحال و بختياري را ضروري اعلام و تصريح كرد: در اين صورت نرخ بيكاري كاهش، آمار اشتغال افزايش و وضعيت معيشتي خانوارها در استان رونق مي يابد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان جايگاه، ظرفيت و پتانسيل توسعه در تمامي زمينه هاي سرماه گذاري به ويژه در بخش هاي صنعت، معدن، تجارت، كشاورزي، دامپروري، ماهيان سردابي و گردشگري را داراست.

وي به رتبه نخست چهارمحال و بختياري در كشور براي توليد بسياري از محصولات با كيفيت عالي مانند بادام، ماهي قزل آلا، گردو و غيره اشاره و خاطرنشان كرد: بايد با كوتاه كردن دست واسطه ها و صادرات مستقيم اين محصولات به خارج از كشور، زمينه افزايش درآمدهاي اقتصادي در استان را فراهم كرد.

سليماني دشتكي افزود: تهيه بانك اطلاعاتي براي سرمايه گذاران به منظور معرفي زيرساخت ها و پتانسيل هاي موجود ويژه سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري ضرورت دارد. وي اظهار داشت: در اين راستا تدابير علمي و كارشناسي انديشيده و برنامه ريزي هاي لازم صورت مي گيرد.

انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۲:۳۶

30 Dec 2019