۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۲۸۸۵

اقتصاد مقاومتی در همه سطوح جامعه نهادینه شود

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی باید در همه سطوح جامعه نهادینه شود.
اقتصاد مقاومتی در همه سطوح جامعه نهادینه شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام "سید ابولحسن فاطمی " در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود:اقتصاد مقاومتی و تقوای اقتصادی باعث جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش های غیر ضروری می شود.

وی تاکید کرد: ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بیانگر جایگاه ویژه اقتصاد مقاومتی در بین آحاد مردم است و اقتصاد مقاومتی باید در همه سطوح جامعه نهادینه شود.

فاطمی تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی برنامه ای جامع و پویا برای رسیدن به یک هدف بالاست و همه افراد جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین می باشند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد یادآور شد:اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریتی جدی و کارآمد است و همکاری صمیمانه همه گروه ها و اقشار را می طلبد.

فاطمی یادآور شد: برخی افراد از قناعت هراس دارند اما اقتصاد مقاومتی جلوگیری از اسراف و ریخت و پاش ها می باشد.

وی افزود:جلوگیری از اسراف و قناعت سنت اسلام و پیامبر و ائمه صلوات الله علیه می باشد و همه بزرگان دین انسان را از اسراف بر حذر داشته اند.

فاطمی یادآور شد:اقتصاد مقاومتی باعث ثروتمند شدن خانواده ها می شود و از اسراف و زیاده روی در مصرف جلوگیری می کند.

به گفته وی، تقوای اقتصادی در مصرف،تولید و عرضه باید رعایت شود چرا که وجود تقوای اقتصادی باعث فروش بیشتر کالا و رضایت مندی همه افراد می شود.

وی افزود: تقوای اقتصادی از ایجاد تقلب در تولید کالا جلوگیری می کند و کالای مرغوب را به دست مشتری و مصرف کننده می رساند و صادرات کالا را نیز تقویت می کند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد به مباحث توافقات ژنو نیز اشاره ای کرد و گفت: در مسیر گفت وگو نباید به دشمن اعتماد کرد.

فاطمی یادآور شد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند جبهه دشمن عهد شکن است و کسی نباید فریب خنده دشمن را بخورد.

وی در خطبه اول خود بر تقوای الهی تاکید کرد و گفت:انسان نباید در دنیا کاری کند که آخرتش از بین برود و باید با تقوا باید همیشه پرهیزکار باشد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۳۵

23 Feb 2020