۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۲۸۷۵

مسابقات قرآن واذان ویژه دانش آموزان در بلداجی برگزار شد

مسئول فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش بلداجی گفت: با توجه به حربه‎های دشمن برای از پا انداختن جامعه مسلمانان باید فرهنگ قرآن وعترت بیش از پیش در بین جوانان وخانواده های ایرانی ترویج شود.
مسابقات قرآن واذان ویژه دانش آموزان در بلداجی برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، مرحله منطقه ایی مسابقات قرآن و اذان با حضور ۹۰ نفر از دانش آموزان پسر مقاطع اول و دوم متوسطه منطقه بلداجی در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهدای بلداجی برگزارشد.

دراین مرحله از مسابقات تعداد ۹۰ نفر از منتخبان آموزشگاه‌ها در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن کریم و اذان به رقابت پرداختند.

نفرات اول تاسوم هر رشته و در هر پایه تحصیلی مشخص شده و رتبه های برتر این مسابقات به مسابقات مرحله استانی راه یافتند.

نریمان کرمی مسئول فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش بلداجی گفت: قرآن كريم بزرگ‏ترين هديه الهى براى انسان‌ها و گرانبهاترين ميراث پيامبر اعظم(ص) در ميان مسلمين است، حضرت امام خمینی(ره) نیز با تمسک به قرآن و به شرط وحدت ناگسستنی جوانان با یکدیگر، مژده پیروزی نهایی می‌دهند.

وی همچنین برگزاری این مسابقات را یکی از راهکارهای گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در میان جوانان دانست و گفت: با توجه به حربه های دشمن برای از پا انداختن جامعه مسلمین باید فرهنگ قرآن وعترت بیش از پیش در بین جوانان وخانواده های ایرانی ترویج گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۸:۴۶

16 Jan 2020