۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۲۸۴۹
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

اجرایی شدن ۵۰ درصد از اهداف اقتصاد مقاومتی وضع کشور را دگرگون می کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حتی ۵۰ درصد از آن هم اجرایی شود، وضع کشور از آنچه که هست بسیار بهتر می‌شود.
اجرایی شدن ۵۰ درصد از اهداف اقتصاد مقاومتی وضع کشور را دگرگون می کند
به گزارش جهانبین نیوز، ارسلان فتحی پور در گفتگو با  خبرگزاری بسیج در خصوص ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی ، اظهار کرد: دولت و مجلس باید مکانیزمی بر ای عملی شدن این ابلاغیه تهیه کنند و به مهم‌ترین وجهه به این متن که نقش مردم در اقتصاد مقاومتی را تعیین می‌کرد، توجه ویژه‌ای داشته باشند. در دنیا راهکارهای مختلفی در چنین شرایطی تجربه شده است که می‌توان از آن‌ها برای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی و بومی‌سازی استفاده کرد.

وی برطرف کردن بستر فساد از حوزه اقتصاد را الزامی داست و افزود: ارائه گزارش و اینکه مثلاً یک ویژه‌خوار را اعدام کنند، دردی از مشکل ویژه‌خواری و مفاسد اقتصادی دوا نمی‌کند و عملاً مبارزه با معلول است، نه علت. علت بستر ایجاد فساد را که در سال‌های اخیر در کشور بیشتر شده است، باید شناسایی کرد و به مرور کاهش داد و سرانجام ریشه‌کن کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به فعالیت دولت یازدهم در حوزه دیپلماسی، گفت: فعالیت دولت در حوزه دیپلماسی یک مؤلفه از مؤلفه‌های لازم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و به درصد و عدد نمی‌شود اهمیت آن را بیان کرد اما آنچه مسلم است، ارتباط منطقی بین رشد اقتصاد و رشد دیپلماسی است.

ارسلان فتحی پور در پایان تاکید کرد: اگر بتوانیم یک رابطه منطقی در عرصه سیاست خارجی برقرار کنیم،‌ این امر نشان‌دهنده توانایی ما در برقراری رابطه در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد و فرهنگ است.
انتهای خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۴:۲۱

16 Jan 2020