۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۲۸۴۸

یک پایگاه خبری صهیونیستی ادعا کرد:اسرائیل منتظر پاسخ «قاسم سلیمانی» است نه حزب الله

پایگاه دبکافایل مدعی شده است که شب گذشته نیروهای هوایی اسرائیل به مواضع حزب الله در مرز سوریه حمله کرده اند، با اینحال تایمز اسرائیل این موضوع را تکذیب کرده است ...
یک پایگاه خبری صهیونیستی ادعا کرد:اسرائیل منتظر پاسخ «قاسم سلیمانی» است نه حزب الله
 دبکا فایل در گزارشی مدعی شده است که در طول دوشنبه شب، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه حمله کرده است. در این حمله هوایی که برای نخستین بار در سه سال گذشته رخ می دهد، از موشک های هسته ای ساخت روسیه استفاده شده است که یک کلاهک ۴۸۰ کیلوگرمی را حمل می کند و تاثیرش دارای طیف ۷۰کیلومتری است.

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  افکارنیوز؛ اطلاعاتی از تاثیرات این حمله در دست نیست. به گفته منابع لبنانی هدف این حمله، ۵پایگاه حزب الله در بقاع لبنان بوده است. با این حال منابع مختلف اهداف مختلفی را از این حمله ذکر می کنند.

به گفته یکی از این منابع، این حمله هوایی پس از آن انجام شد که بنی گانتز، ژنرال صهیونیستی در سفر به بلندی های جولان، از نزدیک شاهد عملکرد سلاح ها و مهمات ساخت ایران بود. در واقع این حمله از ناراحتی ها و نگرانی های اسرائیلی ها بوده است.

دبکا فایل در ادامه گزارش خود نوشته است که هدف از این حمله شخص دیگری بوده است؛ ژنرال قاسم سلیمانی. حاج قاسم سلیمانی دستور داده است تا با هرگونه حمله هوایی اسرائیلی ها مقابله شود. بنابراین هدف اسرائیل از این حمله هوایی بیش از آنکه خود لبنان یا سوریه باشد، انتظار برای اقدام تلافی جویانه (ژنرال قاسم سلیمانی) است.

دبکافایل مدعی شده است که قاسم سلیمانی مسئول مداخله نظامی ایران در سوریه، عراق و مقاومت فلسطین است!

با اینحال روزنامه تایمز اسرائیل، هرگونه حمله هوایی رژیم صهیونیستی را به لبنان و سوریه تکذیب کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۳:۴۹

16 Jan 2020