۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۱۲۸۴۷
نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی خطاب به مسئولان استان

ضرورت استفاده از استعداد های بومی چهارمحال و بختیاری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی به مسئولین استان نامه ای سرگشاده فرستادند.
ضرورت استفاده از استعداد های بومی چهارمحال و بختیاری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
به گزارش جهانبین نیوز، دانشجویان بسیجی استان ضمن عرض سلام وخداقوت خدمت مسئولین خدمتگذار استان وبا تأکید برابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، آمادگی خودرا برای کمک ونقش آفرینی دراین حوزه اساسی به شرح نامه ذیل اعلام نمودند.

بسم‌اللّه الرحمن الرحیم

حال که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با اشاره ای هوشمندانه به استعدادهای سرشار معنوی و مادی و ذخائر و منابع غنی و متنوع و زیرساخت‌های گسترده و مهم‌تر از همه، نیروی انسانی متعهد و كارآمد و دارای عزم راسخ برای پیشرفت ایران اسلامی، فرموده اند : اگر از الگوی اقتصادی بومی و علمی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی كه همان اقتصاد مقاومتی است، پیروی كنیم نه تنها بر همه‌ مشكلات اقتصادی فائق می‌آییم و دشمن را كه با تحمیل یك جنگ اقتصادی تمام عیار در برابر این ملت بزرگ صف‌آرایی كرده، به شكست و عقب‌نشینی وا می‌داریم، بلكه خواهیم توانست در جهانی كه مخاطرات و بی‌اطمینانی‌های ناشی از تحولات خارج از اختیار، مانند بحران‌های مالی، اقتصادی، سیاسی و ... در آن رو به افزایش است، با حفظ دستاوردهای كشور در زمینه‌های مختلف و تداوم پیشرفت و تحقق آرمان‌ها و اصول قانون اساسی و سند چشم‌انداز بیست ساله، اقتصاد متكی به دانش و فناوری، عدالت بنیان، درون‌زا و برون‌گرا، پویا و پیشرو را محقق سازیم و الگوئی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشیم.

در قسمتی دیگر از این نامه آمده است: شایسته است مسئولان دلسوز و پرتلاش استان ضمن نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمی ولایت در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به استعدادهای بومی استان هرچه سریع تر نسبت به ارائه برنامه های خود در این زمینه به مردم شریف استان اقدام نمایند .

بدیهی است در این مهم و برای تحقق کامل فرامین رهبر انقلاب ، هم افزایی دستگاه های مختلف استان از مهمترین الزامات است و تسریع در راه اندازی کارگروه های تخصصی در ادارات کل استان در این زمینه به شدت احساس می شود.

در ادامه نامه دانشجویان بسیجی خطاب به مسئولین آمده است: بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری بر حسب وظیفه ذاتی خود در حل چالش های اساسی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت تبیین ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن بویژه در محیط های علمی ، آموزشی و رسانه ای و تبدیل کردن آن به گفتمان فراگیر و رایج در دانشگاه های استان از طریق نشست های تبیینی حول محور اقتصاد مقاومتی و کرسی های آزاندیشی با همین موضوع را دارد . علاوه بر این حلقه های صالحین و هم چنین نشریات بسیج دانشجویی استان این ظرفیت را دارند که ضمن رصد دقیق برنامه های تحریم دشمن نسبت به آگاه سازی عموم دانشجویان اقدامات لازم را انجام دهند.

در پایان مجمع عالی بسیجیان استان ضمن اعلام آمادگی هرچه بیشتر برای همکاری های دوجانبه و چند جانبه با کلیه ادارات استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه های مختلف خصوصا اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد، این مجمع مطالبه گری خود را تا تحقق کامل این منویات در فضای اقتصادی استان ادامه خواهد داد.

مجمع عالی دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری
مرجع : منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۲۴

25 Jan 2020