۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۲۸۴۶

راه اندازی فازدوم کتابخانه عمومی شهرستان فارسان در آینده ای نزدیک

فرماندار شهرستان فارسان از راه اندازی فازدوم کتابخانه عمومی فارسان در آینده ای نزدیک خبر داد.
راه اندازی فازدوم کتابخانه عمومی شهرستان فارسان در آینده ای نزدیک
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی در نشست با مدیر کل کتابخانه های استان افزود: چند سال است با واگذاری ۶۰۰ متر مربع جهت احداث فاز دوم کتابخانه این شهر اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: این شهر دارای جمعیت افزون بر ۳۵ هزار نفر است که نیاز مبرم به این کتابخانه، مشهود است و خوشبختانه با یاری مسولین این امر در حال ساخت و راه اندازی آن هستیم.

وی ادامه داد : با وجود اقدامات گسترده و خدمات متنوع اين شهرستان در حوزه كتاب و كتابخواني، احساس مي كنيم اين مجموعه جوابگوي مطالبات مردم فرهنگ دوست فارسان نيست، بنابراين مصصم به بهبود وضوع موجود هستيم.

وی به اهميت مطالعه ونقش کتاب در پشبرد اهداف فردي و اجتماعي جامعه اشاره كرد و گفت: رمز سعادت و پيشرفت هر جامعه اي مطالعه مفيد است و رهبر معظم انقلاب با عنايت به اهميت اين موضوع دائما و مكرراً بر اهميت كتاب و فراگير شدن آن در جامعه تاكيد دارند، بنابراين بر ما تكليف است كه در راستاي توسعه و همگاني شدن اين امر مهم تلاش كنيم .

وی اشاره كرد: شهرستان فارسان به يك كتابخانه مدرن و تشكيلاتي نياز دارد كه بتواند فضايي مناسبي براي گذران بخشي از اوقات فراغت مردم فراهم كند. اين شهرستان فاقد هرگونه امكانات تفريحي و رفاهي است و با توجه به آب و هواي سرد و طاقت فرسای این منطقه، نقش و اهميت مکانی مجزا و مفرح، علاوه بر جنبه علمي و فرهنگي اش از نظر اوقات فراغت بسيار اهميت دارد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۳:۰۱

27 Dec 2019