۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۲۷۲۲

اولین کاروان راهیان نور دانشجویی چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد

۲۰۰نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان با بدرقه مسئولان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
اولین کاروان راهیان نور دانشجویی چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد
به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه با اشاره به تأثیرگذاری اردوهای راهیان نور در تعالی نسل جوان و آشنایی این نسل با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، گفت: راهیان نور، یکی از راه های اساسی در انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: با همکاری مسئولین دانشگاه های استان از جمله؛ دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و مراکز آموزش عالی، ۱۲۰۰دانشجوی این دانشگاه ها تا پایان سال جاری در قالب طرح " از دانشگاه تا دانشگاه" از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

راستینه، با اشاره به استقبال دانشجویان از اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: امروز اولین کاروان راهیان نور دانشجویی متشکل از ۲۰۰دانشجوی دانشگاه های پیام نور استان عازم سرزمین نور شدند.

وی، بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، دوکوهه، فکه، چزابه، دهلاویه، شهدای هویزه، طلائیه، نهر خین، پاسگاه زید، شلمچه و معراج شهدای اهواز را از برنامه های این اردوی زیارتی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان، برگزاری مراسم های ویژه فرهنگی و ادعیه، مسابقات خاطره نویسی، دل نوشته، عکاسی و حضور در رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی در اردوگاه محل استقرار زایران سرزمین نور را از دیگر برنامه‏های اردوهای راهیان نور دانشجویی برشمرد.

به گزارش بسیج؛ حضور افسران ارشد راهور و معاینه فنی اتوبوس های اعزامی، توزیع بسته های فرهنگی بین زایران، بدرقه و عبور زایران از زیر قرآن، قربانی گوسفند، همراهی راویان و روحانیون و خبرنگاران بسیجی و اکیپ پزشکی بهداری سپاه استان با زایران از حاشیه های این اردوی زیارتی معنوی بود.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۳:۲۵

16 Jan 2020