۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۲۶۹۸

اموال ثروتمندان عرب از برج‌های تل‌آویو توسط جنایتکار صهیونیستی اداره می شود

مطبوعات صهیونیستی در گزارشی از اداره اموال ثروتمندان اماراتی و سعودی به واسطه یک صهیونیست که پیشتر خلبان جنگنده‌های این رژیم بود و در نیروهای اسرائیل خدمت می‌کرد، خبر می‌دهند.
اموال ثروتمندان عرب از برج‌های تل‌آویو توسط جنایتکار صهیونیستی اداره می شود
به گزارش جهانبین نیوز، پس از اینکه «طل کنان»، سال‌ها به عنوان خلبان جنگنده‌های صهیونیستی در نیروی هوایی اسرائیل خدمت کرد و با پروازهایش بر فراز نوار غزه و کرانه باختری و افکندن ده‌ها بمب علیه فلسطینیان و به خاک و خون کشیدن آنها خدمت کرد، تصمیم گرفت شغل دیگری را در پیش گیرد.

وی پس از بازنشستگی از نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، شرکت سرمایه گذاری را در آمریکا دایر کرد و موفق شد، به سرعت سرمایه این شرکت را به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار افزایش دهد.

در این میان کنان ترجیح داد تا سرمایه‌گذاری روی اموال اعراب ثروتمند را آغاز کند و به همین منظور خیلی زود اداره امور و سرمایه‌گذاری در اموال این اعراب به ویژه شیوخ خلیج فارس را از برج‌های تل‌آویو آغاز کرد.

مطبوعات اسرائیلی ضمن بیان این مطلب تاکید می‌کند، آنچه مورد تعجب است، اینکه منبع درآمد کلان و هنگفت کنان، اعراب هستند، در حالی که این قاتل صهیونیستی تصریح می‌کند که برخی از طرف‌های تجاری عرب وی که سعودی و اماراتی هستند، اصلا از تعامل و کار با وی خجالت نمی‌کشند، به گونه‌ای که یکی از طرف‌های تجاری وی که یک سرمایه دار معروف سعودی است، به وی گفته است که اصلا او به غیر از اسرائیلی‌‌ها به هیچ طرف دیگری اعتماد ندارد.

کنان در ادامه سخنان تاکید می‌کند که هم اکنون امارات به بازار سرمایه‌گذاری‌های صهیونیستی تبدیل شده و آنها موفق شده‌اند، مشتری‌های عربی بسیار خوبی برای خود در میان اعراب خلیج فارس دست و پا کنند.

مطبوعات صهیونیستی در این خصوص می‌گویند، کنان تنها با مشتری‌های اماراتی رابطه ندارد، بلکه در تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز نفوذ بسیاری دارد.

انتهای پیام/
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۰:۴۵

16 Jan 2020