۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۲۶۶۸
سرپرست جدید اموربانوان استان:

ارتقای جامعه مستلزم بهره گیری از توان زنان است

زمانی جامعه ارتقا خواهد کرد که از حضور زنان به خوبی استفاده شود.
ارتقای جامعه مستلزم بهره گیری از توان زنان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، سرپرست جدید امور بانوان و خانواده استاندار اظهار داشت: جامعه ای که از حضور زنان استفاده نکند مانند پرنده ای است که فقط با یک بال بخواهد پرواز کند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید باید زمینه مشارکت زنان در تمام سطوح و عرصه ها را به مرحله انجام رساند زیرا تا زمانی که جامعه از حضور زنان به خوبی استفاده نشود ارتقا نخواهد یافت.

دوستی با ارائه برنامه های اجرایی خود اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و تشکیل اتاق فکر با استفاده از تمام امکانات ومنابع موجود در جهت رفع تبعیض و توانمندی زنان از جمله برنامه های پیش بینی شده امور بانوان استان است.

سرپرست جدید امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: بیمه زنان خانه دار و افزایش مرخصی زایمان و همچنین توجه متوازن به نقشهای چند گانه زنان و رفع بی عدالتهای جنسیتی در عرصه های مختلف از دیگر برنامه ها می باشد.

گفتنی است، فاطمه دوستی فارغ تحصیل کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و سابقه کار در دفترامور بانوان استان، دفتر امور اجتماعی فرمانداری شهرکرد ،امور اداری استانداری ،مدیر عاملی کانون فرهنگی اجتماعی زنان حورا ومشاور فرماندار کوهرنگ در امور بانوان را در کارنامه دارد .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۰۲

19 Jan 2020